Drivers voor mijn Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

duiggy

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2005
Berichten
10
Ik heb laatst een laptop voor een prikkie over kunnen nemen alleen nu heb ik een probleem die gene had geen cd's er meer van. en nu heb ik in mijn apparaat beheer vier gele vraagtekens van mijn : Ethernet-controller,Netwerkcontroller,PCI FLASH-Geheugen en PCI-modem.
ik denk dat het aan de drivers ligt maar ik zou echt niet weten welke drivers ik nodig heb en waar ik die kan downloaden. ik heb een toshiba tecra s1 Intel pentium m 1600 mhz wie o wie kan mij helpen aan de goeie drivers.
alvast bedankt
 
ok nu heb ik op die website gekeken ( bedankt daarvoor) alleen het probleem is dat ik niet weet welke ik precies nodig heb wellicht kan een van jullie mij helpen
 
Da's lastig....
ga naar die site van anja8888 en klik daar op ondersteuning en service en daarna op download drivers.
Daar kun je vervolgens precies opgeven wat je nodig hebt, steeds per artikel.
In apparaatbeheer kun je misschien zien hoe de exacte namen luiden. ( eventueel ook via uitvoeren->msinfo32 daar kun je ze ook aantreffen).
Succes.
 
Jeeey.!!!! het is gelukt alle foutmeldingen zijn er uit.!
bedankt daarvoor alleen heb ik nog een probleem ik heb alle drivers geinstalleerd alleen mijn usb doet het niet maakt niet uit wat ik erin stop mp3 speler toetsenbord hij doet het niet terwijl als ik bij apparaatbeheer kijk daar staat dat ie correct werkt dus wie weet waar het dan aan kan liggen.?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan