Drivers voor oudere Packerd Bell Pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

fluppe

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2001
Hallo,

Zou er iemand mij kunnen helpen aan de drivers voor een oudere Packerd Bell pc?
Op de site van Packerd bell geraak ik er niet wijs uit. ( de ftp site is niet duidelijk )
Het gaat over een Imedia 4560 AIO. De pc zou dienst doen voor mijn kleindochtertje.
Alvast bedankt bij voorbaat.

hallo fluppe

Ik heb via dit forum een cd van Linux gemaakt.Als ik de computer er mee opstart werkt alles meteen.Vind het echt een aanrader!

Groet Vivian Vos

ftp://ftp.download.packardbell.com/DESKTOP/

Aan de hand van het bouwjaar(staat op stikker achterkant pc?)kan u hier eens kijken.Moet u wel precies weten uit welke onderdelen die pc bestaat.

Mod edit

Als u ook nog even aangeeft voor welk OS(xp?) dan kan ik dit topic verplaatsten.Het heeft opzich niets met hardware aankoop te maken.

Laatst bewerkt:
hoi frankwannet

De link moet deze zijn;
[URL="ftp://ftp.download.packardbell.com/DESKTOP/[/URL]

Groet Vivian Vos

Laatst bewerkt:
@Drome:uw link doet het niet.
Ik kan dus niet zien wat het verschil zou zijn tussen die van u of van mij.(Als dat al van belang zou zijn.)

hoi

De link van jou werkte niet toen ik er op drukte.Vandaar dat ik hem nog een keer neergezet heb.Nu doet je link het wel.

Groet Vivian Vos

Strange....mij deed het wel.Enige wat ik toegevoegd heb is de mod edit.Maar goed...Het is aan de ts voor een reactie.Eens kijken of die weet wat die zoeken moet.Anders moeten we daar ook even mogelijkheden voor gaan geven.

Uw link doet nog steeds niet btw.Niet daarmee verwardt?

aangepast

Hoi frankwannet,

Ik had de link geplaatst omdat die van jou niet leek te werken.Het zal aan mij hebben gelegen denk ik.Heb nu inmiddels ook in mijn post de juiste link staan.Fluppe gaf al aan dat ftp onduidelijk is dus maar even afwachten of het voor hem/haar werkt.Anders zou hij/zij Linux eens kunnen proberen.Wij hebben ook een oudere computer en met die cd van Linux gaat het veel sneller.

Groet Vivian Vos

Uiteraard van alles mogelijk met linux.Zou alleen jammer zijn als er hier een geleverde Windows versie bijzit waar je dan niets meer mee doet.Maar ach.....:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan