Drivers voor Packard Bell iMedia 6225 XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guzzler

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2007
Hallo,

Een aantal dagen geleden heb ik Vista van een computer afgegooit, en XP erop gezet.
Nu heb ik alleen nog drivers nodig voor de netwerkkaart, PCI-E, en BUS, en de chipset.
Ik heb al op de site van Packard Bell gekeken maar daar kan ik alleen drivers voor Vista vinden.:confused:

Computer: Packard Bell iMedia 6225
WinFast moederbord
Als er nog meer nodig is, vraag het maar even.
Wie kan mij helpen?

Videokaartdrivers heb ik al wel, maar voor geluidskaart, netwerkkaart en chipset moet ik de naam van het moederbord hebben. Dat is niet WinFast.

Je kunt erachter komen wat het wel is, om op een andere pc met internetverbinding PC Wizard te downloaden en op een usb-stick te zetten. Ga naar naar de pc waar de drivers op moeten worden geinstalleerd en installeer hierop PC Wizard.

Openen het programma en ga naar het ''tabblad'' Moederbord. Maak hier een screenshot van en stop die op de usb-stick.

Ga weer naar de pc met internetverbinding en upload die screenshot in de bijlage van een bericht.

Dit gaat ook met Everest toch?
Moederbord: Foxconn MCP61PM2MA
Bedankt alvast!

Videokaart: http://us.download.nvidia.com/Windows/178.24/178.24_geforce_winxp_32bit_english_whql.exe

Geluidskaart: http://www.foxconnchannel.com/support/downloads_detail.aspx?ID=en-us0001686

Chipset: http://www.foxconnchannel.com/support/downloads_detail.aspx?ID=en-us0001684

Netwerkkaart: kan ik niet vinden, dus waarschijnlijk wordt deze geinstaleerd samen met de chipset ; in ieder geval: installeer eerst die andere drivers en kijk daarna pas of internet het doet

LET NU GOED OP, DOE WAT ALLES HIER STAAT IN DEZE VOLGORDE:
1) Download de 2 drivers op een pc met internet verbinding en zet deze op een usb-stick
2) Stop deze usb-stick in de computer waar de drivers op geinstalleerd moeten worden
3) Installeer chipset driver
4) Start pc opnieuw op
5) Installeer videokaartdriver
6) Start pc opnieuw op
7) Installeer geluidskaartdriver
8) Start pc opnieuw op
9) Kijk of internet het doet en vertel me in een bericht of alles is gelukt

Suc6:thumb:

Ik maak normaals duidelijk: het opnieuw opstarten tussen alle stappen is belangrijk, DOE DIT!!

Bedankt!! Ik had de videokaart en de audio al geïnstalleerd. Heb net de chipset geïnstalleerd, ging goed! Heb nu ook internet.
Hardstikke bedankt!:D:D

Het probleem is al opgelost door middel van de hulp van HollandHeld:D
Alleen heb ik nog een "probleempje", de vaste SATA schijven staan bij "Hardware veilig verwijderen, toen Vista erop stond heb ik dit nooit gehad, iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik dit niet meer erbij krijg te staan?

Ik weet dat sommige mensen dit wel hebben en andere weer niet.
Hoe dit komt weet ik helaas niet, intereseert me ook niet zoveel.
Je hebt er namelijk toch geen last van?? Dus gewoon laten staan:p

Ik werk veel met USB dus vind het eigenlijk niet zo makkelijk, kwaad kan het ook weer niet, want die stations kunnen toch niet verwijderd worden toch? Maar de pc doet het weer goed in ieder geval!
In ieder geval bedankt!

Graag gedaan hoor:D
En nee, die kunnen niet worden verwijderd, dus kwaad kan het niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan