Drivers voor PCI ACER

Status
Niet open voor verdere reacties.

MichelT

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2008
hallo,

ik heb een probleempje heb net vista van me pc afgegooid en xp erop gezet....moest een hoop nieuwe drivers downloaden maar ik heb op het moment geen geluid en ik heb op de acer site de drivers opgezocht maar dat werkt allemaal niej

help mij alstublieft :)

acer
type m1100

WELKOM OP HELPMIJ

ook eerst de chipset drivers er weer op gezet en dan pas je sound drivers?

wat is dat :o

ik heb niej zoveel verstand van computers..... na de installatie van xp miste alleen wat drivers ik heb alles erop gezet alleen die audio bende werkt niej...:p

Staat je geluid wel aan?
Staat er geen luidspeakertje recht onder in je taakbalk?
Al in apparaat beheer gekeken.

Laatst bewerkt:
er staat bij apparaat beheer een geel uitroeptekentje bij enne ik kan ook niej in geluids opties komen enzo omdat ie zegt dat de drivers niej goed zijn:confused:

Heb je misschien een apparte geluidskaart bijgeplaatst?
Zo nee de drivers verwijderen en opnieuw proberen.

nee ik heb niks gedaan alleen maar xp geinstalleerd en daarna de ontbrekende drivers gedownload en de stuurprogrammas bijgewerkt dat is alles alleen voor de audio kan ik niks goeds vinden want op de acer site onder mijn type computer staat ook een download voor audio drivers(voor xp natuurlijk) maar die doen t mooi niet

zoals ik al in een reactie daarop heb gezegt ik weet niet wat dat is:o

Er staan ook chipset drivers op de site van acer voor je pc die moet je eerst installeren en daarna de andere drivers.

oke momentje hoor....
vage bende gaat met 6kb/sec normaal zit ik op 700kb-1.1mb per sec

klaar.... en dan nogsteeds geeft ie een fout als ik audio drivers van acer bij stuur programma bijwerken doe

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan