Drivers voor Sunnyline webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

LelyTekkel

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2003
Hallo allemaal,

Is er iemand die mij kan helpen met drivers voor een heel eenvoudig webcammetje van het merk Sunnyline. Ik heb dat ding al lang, hij heeft het ook gedaan maar na een herinstallatie van deze computer ben ik het kwijt en kan hem ook niet meer zomaar installeren. Ik heb heel erg veel rond gekeken maar kom op één of andere Russisch uitziende website terecht en boek daar geen resultaat mee.

Is er geen software die werkt voor meerdere types of merken, zeg maar een soort universele software...??

Groet..,
Peter

Ja uiteraard heb ik dat als eerste gedaan. Ik heb echt een hele lange zoektocht achter de rug die al enige weken heeft geduurd, niet de hele dag door natuurlijk maar elk vrij uurtje zoek ik wel weer wat verder.

Het type is niet bekend. Het is een gewoon webcammetje met een pootje waar een klemmetje in zit gevouwen. Er staat alleen op de voorzijde het logo (met het regenboogje) van 'Sunnyline". Voorzover ik nu weet is dat een Russisch merk o.i.d.

Zonder type kom ik nergens.

Daar was ik al bang voor..., maar goed, er zijn ergere dingen heb ik net op jou website gelezen dus ik koop voor een paar tientjes wel een nieuwe. Bedankt voor de moeite en ik zet nog effe zodirect een bericht in je gastenboek.

Groetjes,
Peter
Lelystad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan