Drivers Voor Tapedrive Nodig

• Onderwerp starter Onderwerp starter lego
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

lego

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2004
ik heb in een 2e hands shop een tapedrive (tapestreamer) met 3 tapes gekocht. er zaten geen drivers bij. het enige dat ik van de tapedrive weet is de naam:"MultiStream d" er staat geen fabrikant en/of jaartal op. volgens mij is de tapedrive behoorlijk oud. de tapes komen uit 1991.
kan iemand mij aan xp drivers helpen?

Xp drivers vind je nooit voor dat apparaat. Het zou mij al verbazen als je het apparaat werkend krijgt. Waarschijnlijk zal het een SCSI-apparaat zijn. Gezien de leeftijd mag je in je handen knijpen als je er 100MB op krijgt.

Ik hoop dat je voor de complete set niet meer dan € 5,00 hebt betaald.

Zoeken via google naar "Multistream d" geeft twee hits.

het is een paralelle poort en er gaat 88mb op en ik heb er 7,50 euro voor betaald. win 98 drivers zouden ook nog kunnen

Je hebt het over een apparaat uit 1991, Windows 98 is dik zeven jaar later gekomen. Voor het hele apparaat vind je geen drivers voor Windows, hooguit voor DOS of een hele vroege Netware (Novell) versie.

Zoals gezegd geeft Google slechts 2 hits, die hits hebben niets te maken met tapedrives.

De tapes waren uit 1991. Is het niet mogelijk om drivers van andere drives te gebruiken?

Tapes worden nooit eerder gemaakt dat de drive, zou niet echt logisch zijn.

Voor het zoeken naar drivers wens ik je veel succes.
www.google.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan