Opgelost Drivers voor tel op dvd/cd/usb stick zetten voor iemand zonder internet

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

HuubvG

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2010
Voor een kennis die een pc met Windows 7 heeft, maar géén internet, wil ik met mijn pc met Windows 10 de drivers voor diens telefoon, Nokia C2-03 downloaden en op dvd of cd branden, of op een USB stick plaatsen en dan op de pc van de kennis overzetten.

Kan ik dit doen en zo ja, hoe?

Het gaat er alleen om dat de kennis foto's van de Nokia tel op de pc kan zetten, dus updates zijn niet nodig.

Momenteel geeft de pc van de kennis aan dat het niet lukt om de drivers te downloaden, omdat er geen verbinding is. Het lukt ook niet om foto's te importeren vanaf de tel. Er zijn dus kennelijk geen drivers aanwezig voor deze tel.

Alvast bedankt voor het buigen over de vraag.

Hoi hoi Huubv ...

Drivers ???? ...... ach nee je bedoel zeker gewoon Nokia C2-03 PC-Suite die kan je ALTIJD gratis downloaden, vervolgens plaats je op USB of CD enz..en installeer je ergens op andere of eigen PC ...

Via Nokia PC-Suite je kan dus inderdaad dan drivers op je mobiel updaten, alles beheren foto's/muziek/ instellingen met pc synchroniseren enz..enz..enz.. alles gewoon wat je maar dus zelf wil via Nokia PC-Suite je kan regelen ....:d:thumb:
MAARRR of die nu op windows 10 zal kunnen installeren en/of draaien ...:( dat kan ik je HELAAS NIET garanderen omdat ik gebruik geen windows 10 dus ... :(

Download maar en installeer zonder risico ( van Microsoft is dat ! ), en voor Nokia C2-03 100% bestemd is ook !
.......
beer.gif
cheers.gif

GOED OM TE LEZEN ! ! ! ==>> KLIK HIER !

Laatst bewerkt:
Oh, is dat alles?! Sorry van de drivers, ik vond het zelf al wat vreemd klinken, maar heb te weinig verstand hiervan, vandaar.
Nokia suite heb ikzelf al op mijn W10 pc, voor mijn eigen telefoon.
Komt dus helemaal goed met de installatie, hartelijk dank voor de duidelijke uitleg! :thumb:

nokia suite op dvd of USB-stick zetten Windows 10

Nog even een nieuw bericht om aandacht te vragen voor het volgende: het lukt mij namelijk niet om Nokia suite op dvd te branden of op een USB-stick over te zetten. Ik heb nog maar pas Windows 10 en ken er de weg nog niet goed. Een stap voor stap handleiding gaat over muziek of film bestanden overzetten / branden, maar niets over programma's overzetten. Ik zou graag uitleg op beginnersniveau krijgen...

Je zou met jouw (android)telefoon naar je vriend kunnen gaan, daar je telefoon middels tethering instellen als wifihotspot waar de w10-pc vervolgens op inlogt om zo de benodigde software binnen te halen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan