Drivers voor TVcard voor win7

Status
Niet open voor verdere reacties.

compres

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Ik heb 2 TVcards maar ivm windows7 werken ze niet meer.
1e is een medion TV card bij apparaat beheer staat saa7134 TVcard . Ik kan hem bij medion niet vinden. Bij driverguide draai ik rondjes inloggen en registreren. En bij andere site's moet ik dik betalen terwijl ik niet weet of het spul goed gaat werken.
2e is een PCI – TVcard Lifetec LT 9415 met de zelfde effecten als hiervoor.
Wie kan mij aan drivers helpen.

Bedankt voor de driverscanner. Blij dat het een gratis product is. Het programma geeft niet aan dat m'n TVcard driver veranderd moet worden.
De TVcard staat gewoon in apparaat beheer. Daar geeft hij aan dat het een saa... is. Hij heeft ook al eens aangegeven dat het een philips 1200 was. Maar ik kan er verder niets mee. Het software programma zegt dat er geen signaal is.
Ik weet nu zeker dat het een TVcard van Medion is. Ik heb net op de duitse medion site gekeken en daar blijken veel meer drivers op te staan als op de Nederlandse? Ik haal de kaart er nog eens uit en kijk of er cijfers overeenkomen met de kaarten die op Medion staan. Anders moet ik ze maar eens contact opnemen met hen. Het is toch te gek dat je een nieuwe TVkaart moet kopen omdat je overstapt naar een beter systeem. Maar je ik ben wel zelf de bijbehorende CD kwijt. ;)

Nee, ze werken niet in media center. De ouwe software weer opgehaald. Dacht dat het daar aan lag. Maar dat lukte ook niet.
Ik ga je programma even proberen.

Ik zal die informatie even doornemen. Misschien heb ik er wel iets aan. Moet nu van de vrouw in de tuin gaan werken ;)
Heb toch een mailtje gedaan naar medion. Hopelijk hebben zij een oplossing.
de medion tv card is MD / LT 9415 . Maar de kaart is ook niet bij medion te vinden vandaar mijn mailtje naar hen.
Als ik meer weet meld ik dat wel even.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan