drivers voor win8?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Laurensv99

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2010
Berichten
531
Hallo allemaal ik heb een dell xps l502x mijn video kaart is geforce 525m ik moet hier de driver voor hebben dus ik ging naar de nvidia site en download de driver met als besturingsysteem optie windows 8 64 bit

dus ik denk ah die is al supported maar als ik alles heb geinstalleert en opnieuw opstart word hij super traag en vaak een bsod met als fout irql not less or equal

Wie kan mij helpen??

veel dank

ik ga in iedergeval even updaten misschien helpt dat een beetje
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb je tweede bericht samengevoegd met je eerste bericht.
Als je iets wilt toevoegen en er heeft nog niemand gereageerd kun je hier de knop bericht aanpassen gebruiken.
Zo heb je alles netjes bij elkaar staan.
 
Hoi !

nVidia heeft geen drivers beschikbaar voor Win 8 RC, en heeft ook geen plannen dit te gaan doen.

Kijk even op de nVidia forums, mogelijk vind je daar iets geschikts, of blijf voorlopig werken met de standaard driver die Win 8 installeert.

Greetz,

Harry.
 
@Harry, dan moeten ze ook niet net doen alsof natuurlijk :) in de OS Lijst staat namelijk al wel Windows 8 x64

Maar ik gebruik op mijn laptop de 295.73 versie en heb geen problemen (maar ik heb dan ook maar een NVS 4200M in deze Dell Latitude E6520)
Eventueel kun je de Windows 7 versie van Dell zelf proberen
 
Hoi !

Tja, m.i. is nVidia altijd laks/langzaam met drivers; van ATi was de driver voor Win 8 RC afgelopen woensdag gelijk beschikbaar !

Maar zoals je zegt: met enig zoeken moet het wel lukken de graka aan de praat te krijgen....

Greetz,

Harry.
 
Klopt, en de drivers die ze uitbrengen voor nieuwe OS'Sen zijn de eerste x versies nog vaak buggy en BSOD gevoelig
 
Laatst bewerkt:
Ben het niet helemaal met jullie eens, ik vind de support van nvidea in de gangbare modellen vaak beter dan de ATI modellen. Logisch is ook dat de fabrikanten hun drivers nog niet helemaal afgerond hebben wanneer de daadwerkelijke versie van windows nog niet eens op de markt is.

Ik raad je gewoon aan om de windows 7 driver te pakken die Nvidea aanbied en eens te kijken wat die doet. In het ergste geval moet je hem eraf gooien, wat ook niks zal kosten toch ;)?
 
het probleem is inmiddels verholpen! ik heb een oudere versie met als os windows 7 er op gezet hij werkt nu weer fijn ! dank voor al de reacties
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan