drivers voor windows 10

• Onderwerp starter Onderwerp starter dag
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dag

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2002
is dit een betrouwbare site om drivers voor windows 10 te downloaden?
driverscollection.com

Wat hier staat wel een driver voor mij videokaart die geschikt is voor windows 10
Bij dell site stond die er niet.

mvg dag

Je kan beter eerst vermelden welke driver van Dell je zoekt voordat je zaken van dergelijke sites gaat halen. Als Dell hem niet heeft voor je laptop dan kan een andere site hem ook niet hebben, tenzij het gaat om een bepaald merk videokaart en dan kan je beter bij de betreffende fabrikant kijken.

Laatst bewerkt:
Hoi hoi @ dag/edmoor :d

Wil graag hier doorgeven een handige link waar je veiligheid van een website controleren kan ..:thumb: KLIK HIER

Ik ken deze driverscollection.com ( Russian Federation ? ) site ook niet, en download ik zelf drivers ook zoveel mogelijk direct van fabrikant maar scamadviser zei dat die veilig is ??? :( ?

Laatst bewerkt:
Ik wil er ook geen oordeel over geven maar driver sites wantrouw ik altijd. Daarnaast is het altijd verstandig om voor drivers te rade te gaan bij de fabrikant van de betreffende hardware. Als die geen driver voor die hardware voor de gewenste OS heeft en een driver site biedt die wel aan, kan je er vanuit gaan dat het fake is en de boel geïnstalleerd gaat worden met een installer die bol staat van de malware. Daarnaast heb je dan nog steeds niet de gewenste driver.

Gaat over deze laptop Dell Studio 1747
Deze videokaart zit erin: atie 4650
Na over te zijn gegaan van windows 7 naar windows 10 werkt geluid niet meer via hdmi.

mvg dag

Laatst bewerkt:
:confused: Hoi dag

Maar kan je even a.u.b. ietsjes preciezer zijn ?? is het dat ati R9/5/ of 7 versie ?? :( zodat ook een echt juiste driver gevonden hier/ of daar bij jou ;) kan gevonden worden ...

kan je niet liever via Speccy een klein screenshootje hier plaatsen ?? :(

Laatst bewerkt:
Dit is wat ik in apparaatbeheer zie staan:
ATI Mobility Radeon™ HD 4650

mvg dag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan