drivers win xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

pasquita

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2001
hallo,

ik hoop dat iemand mij kan helpen. ik ben namelijk zo slim geweest om mijn computer te formateren zonder eerst te checken waar mijn drivers zijn....ik krijg ze niet meer te vinden:confused:
mijn gegevens van mijn computer zijn als volgt
MS Windows XP Home 32-bit SP2
Processor : Intel Core 2 Duo E6300 @ 1.86 GHz
RAM: 2,00 GB dual kanaal DDR2 @ 266Mhz
Moederbord : Nvidia NForce 680i SLI (socket 775)

ik hoop dat dit genoeg is en dat iemand me kan vertellen welke drivers ik zou moeten downloaden zodat ik in ieder geval weer internet heb.

alvast heel erg bedankt voor het lezen van mijn vraag,

groetjes pascal

helemaal geweldig!! dank je wel.

nu zie ik nog 3 gele vraagtekentjes staan staan bij apparaatbeheer bij overige apparaten,
dat is PCI Device
Videocontroller (vGA-compatibel)
Videocontroller (vGA-compatibel)

Moet ik hier ook nog iets voor downloaden? zelf vind ie ze niet.

groetjes

ps: ben al weer helemaal blij dat ik weer internet heb, nogmaals dank!:p

welke driver geluidskaart

hoi

ik heb een XFX geforce 7600GS 256 MB DDR2 PCI-E Dual DVI in mijn comp zitten, dat is denk ik toch mijn geluidskaart is het niet?

kan iemand mij vertellen welke driver ik daar voor nodig heb?

thanks so far!:o

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb nog 3 gele vraagtekentjes bij overige apparaten: PCI device
Video controller (VGA Compateble)
Video controller (VGA Compateble)

Speccy zegt dat ie geen geluidskaart ziet:shocked:

moet ik die andere driver nog downloaden en instaleren denk je? heb ik dan weer geluid?

Overzicht
Besturingssysteem
Processor
Intel Core 2 Duo E6300 @ 1.86GHz 61 °C
Conroe 65nm Technologie
RAM
2,00 GB Dual-Kanaal DDR2 @ 266MHz (4-4-4-12)
Moederbord
NVIDIA NFORCE 680i SLI (Socket 775) 54 °C
Graphics
Standard Monitor (1024x768@1Hz)
Harde schijven
298GB Western Digital WDC WD32 00AAJS-00RYA SCSI Disk Device (ATA) 49 °C
Optische schijven
HL-DT-ST DVD-ROM GDR8164B
Optiarc DVD RW AD-7170A
Audio
Geen geluidskaart gedetecteerd
Besturingssysteem
Computer type: Desktop
Installatie datum: 03 August 2012, 00:29

Laatst bewerkt:
nou ben ik denk ik een beetje voorbarig geweest en heb de driver geinstaleerd van de grafische kaart wat je zei.(beetje ongeduldig haha)maar ik heb nu nog maar 1 geel vraagteken en dat is PCI device? waar staat die voor? voor mij geluid? mijn beeld is nu goed, scrollen gaat een stuk sneller dat straks maar geluid heb ik nog niet dus nog ff voor alle duidelijkheid wat moet ik nu nog instaleren om dat vraagteken weg te werken èn om geluid te krijgen?

@pasquita
heb je topics samengevoegd omdat het niet nodig was een nieuw topic te starten.

Dank je Mik, sorry voor het ongemak...

maar wolf ik snap het nog ff niet helemaal :o....RMK bestand deblokeren?

wat is het RMK bestand dan? ik zou dat wel moeten doen denk ik ja want als ik zo op istaleren klik krijg ik een foutmelding....

pfff computers haha ..ingewikkeld....wat zou ik zonder jullie moeten beginnen.

:o oo ik ben echt een leek... en misschien nog erger want dat deblokeren kan ik ook met mijn RMK niet ontdekken dus ik heb nog steeds geen geluid :confused:
wat zie ik dan over het hoofd?

bij apparaat beheer staat bij details het volgende:

N_10DE&DEV_0371&SUBSYS_C55E10DE&REV_A2\3&2411E6FE&0&79

misschien hebben jullie daar nog wat aan...

als ik gewoon op de setup klik van het gedownloade programma van hierboven krijg ik de foutmelding: Het NIVIDIA-instalatieprogramma kon geen stuurprogramma vinden die compatible zijn met uw huidige hardware. het instalatieprogramma gaat nu afsluiten.

nog steeds geen geluid

hallo,

vandeweek al een topic geplaatst en antwoord gekregen maar het lukt me niet en word niet meer geantwoord op mijn vraag dus vandaar een nieuw topic....

Ah! Prachtig! Ok, volgens mij nu alleen deze nog, & na de herstart moet je audio het doen:

Dit is de driver voor je HDMI Audio, alles alleen in het Engels verkrijgbaar:

http://www.nvidia.com/object/hdmi_audio_xp_vista_win7_1.00.00.59.html

Downloaden, Opslaan, Map openen, RMK bestand, Eigenschappen, Deblokkeren, Toepassen, OK, DubbelKlik om uit te pakken c.q. te installeren.

Pas je op dat je de buren niet wakker maakt? ;)

ik krijg dat deblokeren dus niet gevonden en als ik gewoon op instal druk krijg ik de volgende foutmelding:
Het NIVIDIA-instalatieprogramma kon geen stuurprogramma vinden die compatible zijn met uw huidige hardware. het instalatieprogramma gaat nu afsluiten.

bij apparaat beheer staat bij details het volgende:

N_10DE&DEV_0371&SUBSYS_C55E10DE&REV_A2\3&2411E6FE&0&79

misschien hebben jullie daar nog wat aan...

groetjes...

Als u naar de web site van de fabrikant van het moederbord gaat kunt u hoogst waarschijnlijk daar de juiste driver voor dit onderdeel downloaden.

Wederom topics samengevoegd. Houd er rekening mee dat leden wellicht niet iedere dag online zijn. Bij geen reactie mag je je topic een subtiele kick geven.;)

hoi, met alle info die ik kreeg van the knight was het me nog steeds niet gelukt om geluid uit mijn pc te krijgen :(

vandaag heb ik mijn kelder eens grondig opgeruimd en YESS... daar kwamen mijn drivers tevoorschijn!!
al mijn drivers opnieuw geinstaleerd en ja ik heb geluid!!! ben weer helemaal blij :love:

dus mijn probleem is opgelost...yoehoe!! :) dank je wel nog allemaal voor de te nemen moeite...ik ga muziek luisteren haha

welterusten voor straks!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan