Drivers windows 7 op toshiba sattelite pro A10

Status
Niet open voor verdere reacties.

technobram

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2010
Berichten
228
hallo allemaal,
ik heb net windows 7 ultimate op mijn toshiba sattelite pro A10 geinstalleerd
maar als ik iets met geluid doe hoor ik niks ook staat er een kruisje rechtsonder bij het geluidsymbooltje en als ik er op klik gaat hij geen paneeltje weergeven om het harder te doen maar gaat hij problemen opzoeken ik heb bij mijn device manager gekeken en daaruit is gebleken dat de driver ontbreekt (ik had al zo'n vermoeden) maargoed nu kan ik nergens een driver vinden ik heb heel google afgestruind maar niks gevonden
ik heb een site gevonden maar dat waren de drivers voor windows xp :confused:

mvg bram
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goedemorgen ,

Misschien de vista driver gebruiken en welke geluidchip zit er in?
 
Daar was ik eigenlijk ook al bang voor:eek: heeft vast deze niet vooraf gedraaid
 
oke het is me gelukt met een bepaalde site
maar ik heb nu hetzelfde probleem met de video kaart
ik ga een vraag plaatsen daar zou iemand mij daar ook bij kunnen helpen??

mvg bram
 
@Technobram:stel die ook maar in dit topic.

Ik zal titel aanpassen en topic verplaatsen naar sectie w7.Dit heeft meer met software(w7) te maken als met hardware.
 
device doctor zegt alleen maar dat mijn netwerkkaart geupdated moet worden
en als ik meteen na het opstarten aparaatbeheer open staat er een uitroepteken bij mijn video kaart
daarnastaat er niks bij en dan verdwijnt hij en hij zegt in het begin ook installing driver en dan knippert mijn scherm een paar keer
 
eigenlijk wil ik ook een wddm driver en wat is eigenlijk die Compatibility Mode optie en hoe werkt het
 
oke ik doe dit allemaal omdat ik heel graag windows aero wil maar het bleek dat mijn videokaart dit niet ondersteunt op geen enkele manier mocht je toch een manier weten zeg het en weet er iemand een site waar je dat soort effecten kunt downloaden?
 
Als je videokaart het niet ondersteund, kun je het ook niet met software oplossen.
 
maar het is wel gek dat ik op mijn windows xp een windows 7 thema heb gedownload met alle aero functies waarom doet die het dan wel gewoon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan