drivers wintv (pal-b/g 34514)

Status
Niet open voor verdere reacties.

pascalboy

Banned
Lid geworden
10 mrt 2011
hallo ik heb net een tv kaart in me pc gestopt op de hoop dat ik er mee tv kan kijken ;p
het is een hauppauge! wintv pal-b/g 34514 zie foto:
picture018te0.jpg
en nu wil ik hem instaleren maar dat lukt totaal niet met de cd:
cd-wintv-v5.6
heeft iemand een oplossing zodat ik tv kan kijken en de afstansbediening ook werkt??

Je maakt zeker gebruik van Windows XP?
Ben hier ook heel lang mee bezig geweest zonder succes.

Op Windows 7 werkte het meteen met Windows Media Center.

ja helaas xp vanwege de prestaties van windows 7 op die computer.... heeft een oude processor en zelf upgegrade ram naar 1gb dus met xp is hij wel lekker snel maarja is er wel een oplossing voor?

Voor hauppauge en windows xp, heb ik veel geprobeerd en niks werkte.
Ik weet alleen dat in vista en windows 7 goed werkt.

heb zelf 5 verschillende media center programmas geprobeerd, allemaal werkte ut niet.
en de oude software van die wintv is zo crap dat ik het niet eens verwachte dat zou werken.

meschien helpt dit iets kwa info:
Ik heb een wintv (pal-b/g 34514) kaart en me pc draait op xp maar zodra ik de drivers instaleer via de wintc cd verzie 5.6 zegt de andere setup voor de programma's
: Current wintv suport files are not installed. Since the application softwarecannot installed until the support files are installed, they will now be installed. Ik heb op install gedrukt om het op te lossen en na de reboot gaf hij aan voor het starten van het bureaublad: Error: This application request the wintv standaard mode (vfw) drivers, but cannot find them. Na wat google werk kan ik de drivers genaamd vfw instaleren en ook gelijk de setup van de cd staren na instalatie en staren van wintv 2000 krijg ik deze error : Wintv initialization Error. htv=10. en krijg bij het opstaren nieuwe hardware twee keer en dan druk ik op instaleren maar krijg ze bij elke keer opstarten terug. iemand beveelde windows media center aan dat het dan wel werkt maar kan dat op xp?? Of is er een normale oplossing?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan