Drivers worden niet herkent?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Max X
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Max X

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2007
Yo,

Sorry dat ik jullie alweer stoor, volgens mij is dit m'n 4e probleem. (sorry dat ik zoooo slecht ben, ik probeer zo goed mogelijk te worden, wil toch al de ICT volgen) :(

Mijn vader vroeg me of ik z'n computer kon schoonmaken. Heb dus een backup gemaakt en
geformatteerd. En Windows XP opnieuw geïnstalleerd.

Ik probeerde of alles lukte (eerst begon ik met internet). De ethernetkabel stopte ik erin. Maar er was geen internet beschikbaar.
Toen ik de Orange (Internet provider) op wou installeren, had ie geen ethernetkaart gevonden.

Ik had toen ff rond gesnuffeld en vond dat de volgende drivers niet zijn geïnstalleerd:

- Ethernet-controller
- Multimedia-Audiocontroller
- Videocontroller (VGA compatibiel)

En dat is juist zo vreemd. Een tijdje geleden (zo'n maand) heb ik mijn eigen PC (Dell) geformatteerd en Windows XP Prof opnieuw geïnstalleerd (met dezelfde CD die ik heb gebruikt voor mn vader).
En die drivers (Ethernet-,Multimedia-,Videocontroller) werkte gewoon goed.

jij toch wel op deze pc??
zet het ff op usb stickje
en dan op je vaders pc zetten

Laatst bewerkt:
Ik had em op de hp site gevonden, maar daar krijg ik als ik naar drivers ga zoeken een foutmelding.

Alternatief
Begin eens met dit: (voor je chipset)
http://downloadcenter.intel.com/con...16&DwnldId=16023&strOSs=&OSFullName=&lang=eng

En dan deze voor je netwerk (als het niet al werkt met deze hierboven):

http://www.broadcom.com/support/ethernet_nic/driver-sla.php?driver=570x-XP32

Ik heb de eerste en de tweede geprobeerd, maar met een negatieve resultaat.

Heb de HP site bekeken en de juiste (3) drivers gedownload.
Alledrie met succes geïnstalleerd!!!!!!!
:thumb::D:)

Thank you all for helping :)

BTW: Voor mensen met hetzelfde probleem:

Als je de Intel Chipset geïnstalleerd hebt, heb je nog steeds geen internet. Je moet naar: Eigenschappen (van Deze Computer) > Hardware Apparaatbeheer > Ethernet-Controller > Bijwerken. Er wordt dan een update uitgevoerd.

Herstart je PC, en je hebt weer internet
^^

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan