drivers zoeken in win 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

redbull22

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2007
Ik heb een systeem win 7
En wil hier in de drivers gaan zoeken
Om dat ik het volledig wil opschonen
Enige info over de pc dat ik heb is aerocool m40

Bedankt

Hoi,

Dat lijkt me de behuizing de aerocoolm40 kijk even met speccy welke hardware je hebt

Als je dit doet moet je problemen verwachten dat bepaalde hardware zal uitvallen.
start -> administrative tools -> conponent services -> services (local) daar staan ze.. zoek die op, en ga je gang.

Als je dit doet moet je problemen verwachten dat bepaalde hardware zal uitvallen.
start -> administrative tools -> conponent services -> services (local) daar staan ze.. zoek die op, en ga je gang.
Ik wil die drivers dan op stick zetten op externe en na herinstallatie terug installeren

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk naar Driver Magician Lite en DoubleDriver. Er zal nog wel meer software zijn voor dit doel, maar die 2 schieten me meteen te binnen.

Tijs.

Hoi,

Dat lijkt me de behuizing de aerocoolm40 kijk even met speccy welke hardware je hebt
beste modag

oke ik wil dat via speccy doen
maar is er geen makkelijker manier waar ik gewoon in windows zie welke drivers mijn systeem nodig heeft en dat ik die naar mijn usb kan zetten om zo sneller een nieu
w systeem te kunnen maken

Laatst bewerkt door een moderator:
De tips van RogerS en die van mij nog bekeken?
Ongelofelijk dat het je niet opgevallen is dat Modag je vraag niet begreep, zodat je later in de discussiedraad alsnog duidelijk moest maken waar het je om te doen is.

De relevantie van de tips van RogerS en mij zal je opvallen als je de moeite neemt er naar te kijken.

Tijs.

Vermoedelijk wilde @Modag gewoon weten welke merk en type moederbord en grafische kaart erin zit.......

Als je de laatste drivers wil hebben en apart wil houden kijk wat er inzit via die speccy, apparaatbeheer of de pagina van de moederbord fabrikant en de moederborddrivers en dan de drivers ophalen bij de fabrikant van die onderdelen.

Klopt lange pier dat was ook mijn idee is volgens mij nog steeds de beste optie drivers downloaden van de site van het merk hardware de genoemde opties alleen in uiterste geval wanneer bepaalde driver niet te vinden is maar is zomaar een idee hoor.

Laatst bewerkt:
De startposting is (nu) te begrijpen. De TS heeft het over
Ik heb een systeem win 7
En wil hier in de drivers gaan zoeken

Oftewel (zoals later nog eens verduidelijkt) gaat het om de huidge geïnstalleerde drivers die hij wil veiligstellen, omdat hij Windows opnieuw wil gaan installeren:
Om dat ik het volledig wil opschonen

Helemaal mee eens dat de startposting veel concreter had kunnen/moeten zijn, maar het is later alsnog duidelijk gemaakt waar het eigenlijk om gaat.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan