Drivers

• Onderwerp starter Onderwerp starter nixs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nixs

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2004
Hoi.,

Wie kan mij vertellen of je met het installeren de melding deze driver is niet dig. ondertekend ectra,nu stop ik direct bij deze melding maar er is 1 probleem bv bij samsung gsm is er geen goede software en wat doe je dan????
Het verbaasd mij dat bij xp ineens zoveel hardware en software niet geschikt meer is voor windows.
Is dit een serieus probleem of gaat je systeen idd slecht werken bij het installeren van niet ondertekene drivers,en waar haal ik dan de wel ondertekende drivers want dat vertellen ze er niet bij.
Steeds vaker koop ik hardware en wanneer ik de drivers en software dan wil instaleren is het foute boel terwijl het onder win 98 wel prima werkte :( vgr Nixs

Gewoon negeren en doorgaan met de installatie. De drivers zullen gewoon werken.:)

Gewoon negeren en doorgaan met de installatie. De drivers zullen gewoon werken.:)

Dus toch,het leek mij al vreemd je zou op zijn minst de door microsoft goede drivers moeten kunnen vinden,dus dan is de bewering dat je sys onstabiel nu en /of in de toekomst instabiel kan worden ook een grote leugen TY voor de Tip. Jos Nixs

Die digitale handtekening kunnen leveranciers aanvragen bij Microsoft, die zet er dan, tegen een forse betaling uiteraard, een mooie digitale handtekening onder.
Niet alle fabrikanten willen hun geld kwijt aan microsoft, vandaar dat je heel vaak die melding tegenkomt.

Die digitale handtekening kunnen leveranciers aanvragen bij Microsoft, die zet er dan, tegen een forse betaling uiteraard, een mooie digitale handtekening onder.
Niet alle fabrikanten willen hun geld kwijt aan microsoft, vandaar dat je heel vaak die melding tegenkomt.
Een heel best andwoord,klinkt ook niet vreemd aangezien ze overal geld voor willen hebben in je stuk stond de vraag of ik lid wil worden van de club bij deze,ik ken geen beter forum alleen al dat je andwoord moet geven vindt ik een top regeling op andere forums komen mensen vaak 1 keer en reageren niet eens op een andwoord waar een ander toch zijn best voor heeft gedaan TY Jos Nixs

Bij deze ben ik lid geworden,louter om deze unieke site in stand te houden dat vele nog zullen volgen en dat de site nog jaren actief kan blijven,ik was in de veronderstelling dat wanneeer je je giro of bank reknr op geeft dat het wordt afgeschreven ik begrijp nu dat je het zelf moet over maken groetjes Nixs

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan