drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Ik heb, of beter gezged ( op de laptop van mijn moeder ) zit vista, nu wilde ik daar de printer opnieuw installeren, dit heb ik gedaan met de bijgeleverde CD rom van de printer ( lexmark ) maar bij kreeg ik de melding.... dat deze drivers niet compatible waren met vista, dus heb ik de drivers van internet gehaald, maar bij het instralleren geeft hij de melding er is een oudere versie geinstallered, en deze moet eerst verwijderd worden, maar wat ik ook probeer verwiideren ho maar, hoe krijg ik deze drivers alsnog verwijderd.

alvast bedankt

jan

Heb je de printer al verwijdert bij apparaatbeheer?
Heb je het ouderwets degelijke systeemherstel al geprobeerd?

Ik heb, of beter gezged ( op de laptop van mijn moeder ) zit vista, nu wilde ik daar de printer opnieuw installeren, dit heb ik gedaan met de bijgeleverde CD rom van de printer ( lexmark ) maar bij kreeg ik de melding.... dat deze drivers niet compatible waren met vista, dus heb ik de drivers van internet gehaald, maar bij het instralleren geeft hij de melding er is een oudere versie geinstallered, en deze moet eerst verwijderd worden, maar wat ik ook probeer verwiideren ho maar, hoe krijg ik deze drivers alsnog verwijderd.

alvast bedankt

jan

probeer eens met deze 2

http://www.ccleaner.com/

http://www.zdnet.nl/downloads.cfm?id=50241

Nee,dat heb ik nog niet geprobeert, het probleem daar mee is dat ik op afstand werk, en dat ik na bepaalde wijzigingen, wel moet kunnen starten, anders ben ik de verbinding kwijt, en moeders is niet zover, dat ze dat zo even zelf kan regelen, dus een printr in apparaat beheer zou noog kunnen, maar systeem herstel wordt al iets in moeilijker.

Ruimt CCleaner drivers op??

Nee,dat heb ik nog niet geprobeert, het probleem daar mee is dat ik op afstand werk, en dat ik na bepaalde wijzigingen, wel moet kunnen starten, anders ben ik de verbinding kwijt, en moeders is niet zover, dat ze dat zo even zelf kan regelen, dus een printr in apparaat beheer zou noog kunnen, maar systeem herstel wordt al iets in moeilijker.

Systeemherstel doet vrijwel alles zelf hoor :). Behoeft geen interventie.
Gebruik desnoods logmein.com om de PC over te nemen.

Ruimt CCleaner drivers op??

Systeemherstel doet vrijwel alles zelf hoor :). Behoeft geen interventie.
Gebruik desnoods logmein.com om de PC over te nemen.

ik bedoelde of ie dan de installatie kon weghalen bij hoofstuk gereedschap

drivers niet daar heb je gelijk in

Die drivers staan toch gewoon bij config.scherm->progs en onderd.?

Zorg dat de printer is aangesloten, en ga naar apparaatbeheer. Zoek daar de printer op(al of niet met een geel uitroepteken erbij), en rechtsklik op de printer, en kies dan voor "installatie ongedaan maken".
Haal nu de USB kabel van de printer eruit.
Kijk evt. of je ook nog iets ziet staan in programma's, en verwijder ook de map Lexmark uit prgram files.

PS: het kan zijn om de printer te zien in apparaatbeheer dat je eventjes in tabblad beeld, "verborgen apparaten weergeven" moet aanvinken.

Zo, daar zijn we weer, alles verwijderd door de opgegeven wijze en alles opnieuw geinstalleerd,

dus 1 alles verwijderd, 2. de laatste drivers op de site van de fabrikant gedownload, 3 opgeslagen en uitgepakt, de printer aangesloten, en laten zoeken naar de nieuwe drivers, alles is geinstalleerd, en hij geeft aan dat alles geinstalleerd is, als ik wil printen geeft hij aan geen of een probleem met de communicatie tussen de printer en de computer

Hoe verhelp ik dit

alvast bedankt

Help , Help , Help , duizendmaal help, Ik word gek, Ik kan mijn Lexmark 2350 niet installeren, tis hopeloos, alles verwijderd, alles opnieuw geinstalleerd maar niets maar helemaal niets, eerst geeft hij aan dat er een oude versie nog aanwezig is, heb ik al wel 100 keer verwijderd, alleen nog niet in de veilige modus, want daar kan ik niet bij van afstand, verder geeft hij aan dat het programma niet digitaal ondertekend is,

Wie weet raad

jan

Ik heb alles opnieuw geinstalleerd, en moet zeggen dat de Lexmark het nu werkt, , maaaaaarrrrrrrr, nu kan ik ijn beeldscherm niet op de juiste resolutie instellen,, hij geeft aan de hardware versnelling is uit geschakeld, Ikdacht dat het een kwestie van drivers was ook, en dat deze automatisch geinstalleerd werden , maar nee dus, ik heb geen gele uitroeptekens staan bij apparaat beheer, behalve eentje bij een USB modem, kan ik ook niet vinden, bij de probleem oplosser, staat eenmaal vopor de USB LGE mobile modem installeren, en CT 561 Stuurprogramma's installeren, en de SCH A 610 en verdr een probleem van windows

Wie weet raad

alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan