Drivers?

Status
Niet open voor verdere reacties.

FrankM88

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2007
hey hallo,

Ik kon niet echt een subforum vinden die over drivers gaan... Ik heb onlangs het probleem dat Steam niet meer wil opstarten en heb ook spiderman 3 gekoht maar die wil ook al niet opstarten. Heb onlangs de nieuwste drivers gedownload voor mijn kaart. (Nvidia Geforce 6600GT, 128mb) daarvoor deed Steam het wel gewoon kan het zijn dat die nieuwe drivers de oorzaak zijn? heb wel vaker over zoiets gehoord en waar zou ik eventueel oudere drivers kunnen downloaden? heb Hitman Pro laten lopen op me computer maar niks uitgehaald.

B.v.d.

Frank

De meningen zijn verdeeld over hitmanpro, die maakt heel vaak meer schade aan dan goed is.
Een driverprobleem zou ik niet zo gauw zoeken als die het voorheen wel deed(met dezelfde kaart neem ik aan)
Kijk eens met dxdiag of je directx drivers wel up to date zijn en/of beschadigd.

Heb ook nieuwste directX gelijk geinstalleerd maar wil niet baten.:( maar wat betreft spiderman heb in de folder gekeken waar die geinstalleerd heeft en het lijkt erop dat hij maar gedeeltelijk is geinstalleerd. heb hem al 2 keer geinstalleerd met de DVD maar waarom steam niet wil opstarten snap ik nog steeds niet. heb steam ook verwijdert en opnieuw geinstalleerd maar na instalatie wil die nog steeds niet opstarten....

kijk eens in het helpbestand of redme bestand of daarover nog info staat mbt tot de mogelijk op dat bekend zijnde problemen die zich kunnen voordoen, of neem een kijkje op de site van de softwaremaker of er evt, patches zijn uitgebracht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan