drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

acra

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2004
Berichten
241
Hoi,
Mijn vriendin heeft een laptop (dell inspiron 510m) waar een nieuwe harde schijf in zit. Ze heeft geen cd erbij en er ontbraken wat drivers. Deels heb ik dat op kunnen lossen maar in apparaatbeheer blijf ik een aantal componenten met gele uitroeptekens houden (zie bijlage). Heb wel geprobeerd stuurprogrammas opnieuw te installeren maar hij vindt ze niet. Hoe kan ik dit oplossen? Besturingssysteem is XP.
Alvast bedankt. Nora
 

Bijlagen

  • test.jpg
    test.jpg
    20 KB · Weergaven: 40
Na veel zoeken (welke zal ik 'ns kiezen uit die lijst) heb ik nog één probleemgevalletje over.
PCI-modem. Zie 2 bijgevoegde plaatjes (waarbij ik dus denk dat het over hetzelfde component moet gaan). Als je me zou kunnen vertellen waar ik hiervoor de juiste driver kan vinden, zou dat geweldig zijn.
Groet, Nora
 

Bijlagen

  • test2.jpg
    test2.jpg
    24,3 KB · Weergaven: 25
  • test3.JPG
    test3.JPG
    30,9 KB · Weergaven: 56
Altijd beginnen met de chipset driver, opnieuw opstarten en vervolgens de andere drivers.

Ik ben bang dat hier iets mis is gegaan. Als ik zoek naar een driver, kom ik bij de chipset driver uit. Terwijl die toch echt als eerste had gemoeten. De chipset driver staat gewoon in de lijst.
 
Ik neem aan dat je deze bedoelt: Intel mobile chipset v.7.2.2.1006 A09
Die heb ik als eerste gedaan, daarna opnieuw opgestart en vervolgens de rest.
Ik heb ook de driver reset tool gedownload en gedraaid.
Wat is 't eigenlijk voor component? Misschien heeft vriendin 't wel helemaal niet nodig.
Iig hartelijk dank zover. Groet, Nora.
 
Het betreft een modem controller en zou er misschien voor kunnen zorgen dat je het internet niet op kunt.

Maar als jij die chipset wel hebt geinstalleerd (en opnieuw opgestart), dan ben ik waarschijnlijk diegene die verkeerd zit. Ik zal nog eens kijken.

Kijk trouwens even in apparaatbeheer of daar vraagtekens staan. Rechter muis knop op Deze Computer --> Eigenschappen --> hardware --> apparaatbeheer.
 
Laatst bewerkt:
Geen vraagtekens in apparaatbeheer. Ben vandaag bij vriendin op bezoek geweest met laptop. Alles werkte - ook draadloos en ook bekabeld internet. Ik laat 't nu maar zo. Nogmaals bedankt. Nora
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan