Drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

robdelft

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2003
Hallo, ik heb van iemand een pc gehad van Packard Bell.
Ik ben zo stom geweest de verborgen partitie met daarop windows en drivers te verwijderen omdat ik een andere besturing wilde uitproberen. Ik heb nu met een win XP cd, windows weer geinstalleerd maar mis nu enkele drivers.
Ik weet niet welk type Packard Bell maar weet wel dat het een Gigabyte of NEC GA8I915PM is.
Ik ben op de site van Packard Bell en Gigabyte geweest, ik heb ook nog gegoogled maar helaas zonder resultaat. Weet iemand hoe ik nog aan de ontbrekende drivers kan komen?
:o

Staat er geen type op de voorkant of achterkant van de pc?

Je productdetail moet wel nauwkeuriger zijn, een modelnr. wat jij schrijft, kan ik op de site van PB niet vinden.

In eerste plaats bedankt voor het meekijken/zoeken op de site van Packard Bell.
Ik heb op goed geluk een aantal drivers gedownload en geprobeerd. Voor het geluid heb ik realtec drivers die werken en de videodrivers heb ik gevonden op een site van ATI.
Ze werken gelukkig en ik hoef dus niet verder te zoeken.
Nu is gelijk mijn volgende vraag kan ik bij zo'n voorgeinstalleerde pc (zonder cd xp en drivers op een verborgen partitie) de verborgen partitie misschien opslaan op cd of usb-stick?
Ik had geluk dat ik nog een oem xp cd had, anders had ik geen xp meer gehad nu.:eek:

Oeps , ik was te optimistisch....:confused:
Alleen de videodrivers werken goed, geluid heb ik nog niet.
Ik heb gezocht op de site van Packard Bell, Gigabyte en voor de rest veel gegoogled zonder resultaat helaas.

winxp sp2?
daarvoor heb ik nog sound-drivers gevonden in de product information base :p
ik kan m uploaden op filefactory als je die nodig hebt.. (als dat toegestaan is :rolleyes: )

Dank je wel maar nee, die bedoel ik niet. Ik heb sp3 er ook op staan. Het gaat echt om de geluidsdrivers.
Maar er is hoop want ik heb een link toegestuurd gekregen met hopelijk de juiste drivers.
Volgens diegene die het gestuurd heeft betreft het de driver genaamd Realtek High Definition Audio 1.34
Ik ga het zo proberen en als het inderdaad klopt laat ik het weten.

Dank je wel maar nee, die bedoel ik niet. Ik heb sp3 er ook op staan. Het gaat echt om de geluidsdrivers.
Maar er is hoop want ik heb een link toegestuurd gekregen met hopelijk de juiste drivers.
Volgens diegene die het gestuurd heeft betreft het de driver genaamd Realtek High Definition Audio 1.34
Ik ga het zo proberen en als het inderdaad klopt laat ik het weten.

sound = geluid :rolleyes:
Maar je hebt inderdaad realtek drivers nodig.. want diezelfde heb ik heir staan :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan