Drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

ansjolbert

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2010
hallo,

onlangs was mijn vaste PC gechrasht en heb hem binnen gedaan op mijn vader zijn werk zij hebben hem hersteld door windows te overschrijven (vista home premium)
nu heb ik mijn pc terug en start hij op maar de driver CD's zijn een tijdje geleden verloren gegaan bij een verhuis.
mijn netwerkkaart is niet gedetecteerd weet er iemand hoe ik die opnieuw kan laten installeren en de juiste drivers vinden?
ik weet enkel dat de netwerkkaart van realtek is en het is een intel core duo.
(ps. programma's zoals, everest helpen niet)

MVG,

Als het gewoon een merk pc is, zijn al je drivers te vinden op de website van de fabrikant.

Begin met de chipset driver en daarna de overige drivers.

Everest free wordt al járen niet meer verspreid, dát is dus wel helder ja waarom die niets vindt.
De Wizard2010 wordt wél onderhouden.

Als het gewoon een merk pc is, zijn al je drivers te vinden op de website van de fabrikant.

Begin met de chipset driver en daarna de overige drivers.

De pc is samengesteld geweest door mijn broer.
en alle dozen van de onderdelen en CD's zijn kwijtgeraakt :(

Dan word het inderdaad per onderdeel op zoek naar de driver. Even progje van gast0225 dowloanden en installeren en dan op jacht.

Chipset nog steeds eerst.

het progje is geinstalleerd

EDIT
het progje is geinstalleerd
moet ik nie via intel opzoek gaan naar drivers?

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je nu eens éérst rustig de icoontjes links in beeld stuk voor stuk aanklikt, dan verschijnt voor elk stukje hardware de naam in beeld en pas daarna ga je, zoals Lita112 schreef, bij de respectievelijke hardwarefabrikanten op stuurprogrammajacht.

Laatst bewerkt:
EN als je met behulp van gast0225s tool eens begint met je chipset drivers en de netwerrkkaart drivers kun je daarna op de machine zelf alle drivers downloaden ;) Mogelijk vind windows update dan ook nog eens wat updates enzo ;)

Laatst bewerkt:
Als je nu eens éérst rustig de icoontjes links in beeld stuk voor stuk aanklikt, dan verschijnt voor elk stukje hardware de naam in beeld en pas daarna ga je, zoals Lita112 schreef, bij de respectievelijke hardwarefabrikanten op stuurprogrammajacht.

heel erg bedankt!!
de pc is aan het installeren

grtz

bedankt iedereen om te helpen mijn probleem op te lossen :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan