Drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stevenurk94

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2011
Hallo allemaal,

Ik heb een HP pavilion dv6000 met intel dual core. maar ik heb een 15 inch beeld. En mijn beeld word breed weergegeven. Dus niet normaal maar uitgerekt. Ik heb geprobeerd verschillende drivers van Intel te downloaden en te installeren maar dat helpt niet.
Heeft iemand een oplossing???

Lukt niet want mijn besturingsysteem word niet ondersteund. Ik heb Windows 7.

Mischien lukt het met de nvidia drivers wel, waar kan ik de juiste nvidia drivers downloaden?

Ja maar welke moet ik dan hebben. Ik weet niet precies welke nvidia drivers ik voor mijn laptop nodig heb?

In die link die ik gaf staat maar 1 grafische driver.
Daarbij..mocht w7 zelf drivers geinstalleerd hebben..staat de resolutie wel goed???

Dat is het hem juist. Mijn resolutie kon altijd hoger en ik heb nu 1024x768. Maar daarvoor moet ik de juiste grafische driver hebben. Maar de grafische driver van intel kan ik niet meer installeren.

Ik snap even niet wat je met een grafische driver van intel moet.(?????!!!)
Waaruit haal jij op dat je bij intel moet zoeken?:rolleyes:

Vista en W7 drivers zijn (99% van de keren) onderling uitwisselbaar. Dus hier de Vista grafische driver (directe download-link: deze).

Alternatief kun je ook bij Nvidia zélf gaan kijken naar een driver. Zover ik kan zien zou deze geschikt kunnen zijn voor W7 32-bits en deze geschikt kunnen zijn voor W7 64-bits voor jouw laptop (Geforce Go 7xxx).

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan