drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wiestje

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2009
hoi, ik heb een vraagje over windows xp, als je bij apparaat beheer gaat en er staan bepaalde dinges met een vraagteken voor en een klein uitroepentekentje dan moet ik die drivers nog installeren?

Hoi,

meestal is dat wel het geval

Laatst bewerkt:
ik moet devicedoctor op een usb zetten en dan inplaatsen in de pc?

Hoi,

Volgens mij gewoon installeren en deze laten zoeken.en je kan ook inderdaad kiezen voor de usb versie te downloaden is aan jou dus

Laatst bewerkt:
hoi ik weer euhm ik heb dusz die doctor geinstalleerd maar hij werkt niet,, maar ik kan geen internetverbinding maken dus ik veronderstel dat ik ook geen drivers kan updaten

Laatst bewerkt:
Nee, als je geen internet hebt werkt DeviceDoctor natuurlijk niet en kan je geen drivers updaten !!

jh k*t jonge >.< hoe moet ik het dan doen want ik kan geen internet verbinding maken :(

geen idee (a) kheb al ligge rond vragen en ze zeggen dat men netwerkkaart kapot is maar nu kijk ik in die pc en zie ik dat het gwn zo een ijzere blokje is die verbonden is aan men moederbord (in men andere pc ook) dusz dat zal wel logisch zijn denkek n.n

hey,

kan zijn dat je driver van je netwerkkaart niet is geiinstallert is en daarom je netwerkkaart niet werkt, even nakijken.
zoja, even op andere computer driver zoeken van jou netwerkkaart en dan installeren en dan zou je driverprogramma moeten werken als je dan ten minste wel internet hebt ;)

Als je even info over je PC post dan kan ik even naar de drivers kijken en stuur ik je een link
Als het internet werkt dan raad ik je aan om DriverMax te downloaden. Die vindt ik best wel goed.
Dan doe je een scan en zie je welke drivers je nog nodig hebt en dan druk je gewoon op download!
Shazaam!

Wat je ook kunt doen is in apparaatbeheer is dat je met rechts klikt op het apparaat met het gele blokje ervoor...
vervolgens druk je op eigenschappen.
De eigenschappen van het (onbekende)apparaat worden vervolgens weergegeven.
hierna ga je naar het tabblad details.
vervolgens kies je in het dropdown lijstje hardware id's.
in het vak eronder wordt vervolgens de hardware id aangegeven. (het kunnen er soms helaas meer zijn maar vaak is de bovenste de overkoepelende en volstaat deze)
Hier klik je op zodat hij blauw wordt waarna je op ctrl + c drukt om hem te kopieeren.
Hierna maak je een nieuw text bestandje aan en druk je op ctrl + v om te plakken.
Als het goed is heb je nu de hardware id.

Dit bestandje zet je op je usb stick en laad je op de andere computer.

Hier kopieer je de hardware id en plak je in het zoekveld van google.
Hier typ je het besturingssysteem bij, bijv XP.

Als het goed is kun je dan makkelijk de juiste driver vinden en downloaden naar je usb stick.
terug naar je andere computer en installeren maar! :D

succes

Opmerking:
Ieder stuk ghardware heeft een unieke ID, opgebouwd van fabrikant enz enz.
Op deze manier heb je dus altijd de goede driver te pakken. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan