drivers ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JAPIE1

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2003
Berichten
140
Hallo Allemaal,

Ik ben op zoek naar een programma die de drivers op kan zoeken van alle onderdelen die in mijn laptop zitten.
weet iemand hoe dat programma heet ?
 
hoi edmoor,

Ook bij deze ben ik een netwerk verbinding nodig, maar ook deze driver heb ik niet.
Dus eigenlijk ben ik op zoek naar een off-line tool/programma om de desbetreffende drivers te vinden voor mijn laptop.
 
@JAPIE1: Zoiets ken ik niet. Wat je wel kunt doen is van de Driverpacks de drivers downloaden voor netwerkkaarten (passend bij jouw Windows versie en 32-bit of 64-bit) en dan hopen dat met het bladeren naar het uitgepakte driverpack je de driver voor de netwerkkaart geïnstalleerd krijgt.
Daarna online aan de slag met driver updaters zoals Edmoor gelinkt geeft.

PS: Ook van andere apparaatsoorten dan netwerkkaarten zijn er driverpacks, maar dat zijn dan wat oudere drivers en alleen met basisfunctionaliteiten, vandaar dat ik je aanraad om, zodra er Internet-verbinding is, online verder te gaan met zo'n driver updater en/of de drivers van de apparaatfabrikant etc.
PS2: Het is ook mogelijk om drivers in je Windows installatiesoftware te integreren, maar daar heb je nu niets aan als Windows al op je pc/laptop geïnstalleerd en werkend is.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Japie

OFF-line drivers kan je af/en toe installeren als je kant-en klare drivers al hebt maar zoiets of echt betrouwbaar en mogelijk is, weet ik niet heb net alleen maar praatjes over bijgekregen ..:D

Op andere kant net kwam ik zelf tegen, een instructie over OFF-line drivers te zoeken/scannen met Driver Easy scanner kijk even als je dat wil -->> KLIK HIER ! <<- Deze driver scanner is ook zeker betrouwbaar ( reviews rond kan je zelf vinden ! ) maar op andere kant die is niet gratis dus ..:(

Of je zoiets zelf pro-studeren/nakijken wil ?? --->> KLIK
 
Laatst bewerkt:
Speccy installeren en dan kijken wat de fabrikant is van je netwerk-controller ( LAN of WiFi ) en deze daarna op een andere pc even downloaden op een usbstick en vervolgens installeren.
 
Zal vast wel een merk en type op staan, bij de fabrikant haal je de drivers en de driver cd niet te vinden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan