Driving simulator 2009 3D error

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilootnour5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Ik heb dit spel/programma geïnstalleerd en wilde het daarna opstarten. Toen kreeg ik dit:
attachment.php

Wat wil dit zeggen? Kan ik hier iets tegen doen?

Bijlagen

• 3d error.PNG
    3d error.PNG
    18,9 KB · Weergaven: 201
Dit heb ik ook sinds vandaag. Eergisteren kreeg ik deze fout ook. maar ik drukte ok en ik drukte weer en het deed het, maar nu krijg ik hem helemaal nniet meer. Uit het niets.

Wat de oorzaak en de oplossing is weet ik niet.t

Dus meerdere mensen hebben dit probleem. Ik hoop dat er nog iemand komt met een antwoord... heb dit spel hard nodig....

dit mocht nog wel eens werken
Start->uitvoeren->dxdiag->beeldscherm kijken wat voor grafische kaart je hebt en drivers updaten.

Ik denk dat je video kaart drivers niet up to date zijn.;)
Ga even naar www.canyourunit.com kijk even of dat spel erbij staat.
Zo niet neem even een andere, als goed is hoort alles Pass en groen te zijn.
Maar kan zijn dat bij video oranje is, moet je even je video kaart updaten.:thumb:

Maar kan zijn dat bij video oranje is, moet je even je video kaart updaten.:thumb:

niet om ***lig of een of ander te doen maar als je 1 reactie erboven leest toevallig van mij staat der exact hetzelfde.. volgende keer eerst andere berichten doorlezen:D

Dan rest mij de vraag:

Waarom vraagt men niet naar de betreffende videokaart... Wellicht kan deze het spel helemaal niet!

2 dingen staan rood en dat is mijn video-kaart en omdat ik windows 7 heb :shocked:

Inmiddels een nieuwe videokaart gekocht ( niet alleen speciaal voor het spel gedaan) en het spel werkt prima.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan