drm downloaden bij windows media player 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

vincent91

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2008
ik heb een probleem met de drm. als ik de champions leaugue wil kijken op de computer kan dat via deze link: http://player.omroep.nl/?aflID=6686457 . alleen ik ken nooit kijken omdat hij de drm niet accepteert of download? hoe ken ik dit oplossen, want ik ken sommige programma`s ook niet bekijken op rtl gemist.
ook heb ik al windows media player 11 opnieuw geinstalleerd maar dat werkt niet. ik werk met windows xp professional.
Ik hoop dat iemand een oplossing weet, want hier ben ik echt al een dik half jaar mee bezig.

Bij voorbaat dank.

Vincent

het probleem is nog steeds niet opgelost??
kan echt niemand mij helpen?:(

ik weer ook niet

marrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:D

als je nou even hier kijkt klik hier:eek::eek::thumb:

of ga zelf google-en :):thumb::thumb::thumb::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::D:D

ooooffff post je vraag op een ander forum:confused:

het is inmiddels al opgelost:thumb:.
maar toch nog bedankt voor je reactie;)

je gaat naar C:\Documents and Settings\All Users.
dan ga je naar extra --> mapopties.
dan haal je de vink weg bij beveiligde besturingssysteembestanden verbergen en je vinkt onderin verborgen bestanden en mappen aan.
druk dan op toepassen en op ok.
dan ziet je als het goed is de map drm staan.
verwijder de map en alles is weer goed.

dit komt goed omdat als je een stream gaat kijken hij automatisch de map drm opnieuw aanmaakt.

zo heb ik het opgelost. dit is op eigen risico, maar bij mij werktte het

Groetjes,

Vincent

drm in mediaplayer11

vincent91
bedankt voor je reactie,ik begrijp niet goed wat je bedoeld sorry
je zegd de map c:/docoment and settings allusers hoe kom ik in die map , ik hen geprobeerd via verkenn maar dat lukt niet.

je gaat naar deze computer. dan druk je op schijf C dan op documents and settings en dan all users en je bent er.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan