Murdocki
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 jun 2007
hey,
als ik mijn project debug kom ik wat raars tegen, het lijkt wel alsof hij bepaalde methodes als code in een andere methode stopt. de stukjes code zijn als volgt.
als ik nu bovenaan ieder stukje code een breakpoint zet dan wordt alleen de eerste geactiveerd dus SceneManagerFacade::createScene en alle anderen ziet hij niet. de volgende stap met de debugger staat wel de CREATESCENE_EVENT in de events list.
iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik dit op moet lossen?
edit:
even een toevoeging. de stSceneCreation die ik later uit de sceneCreationList haal is niet geinitialiseerd, er zitten dus random waardes in
als ik mijn project debug kom ik wat raars tegen, het lijkt wel alsof hij bepaalde methodes als code in een andere methode stopt. de stukjes code zijn als volgt.
Code:
void SceneManagerFacade::createScene( int width, int height, bool fullscreen, char* name )
{
sceneManager->createSceneEvent( width, height, fullscreen, name );
}
Code:
void SceneManager::createSceneEvent( int width, int height, bool fullscreen, char* name )
{
stSceneCreation temp;
temp.width = width;
temp.height = height;
temp.fullscreen = fullscreen;
temp.name = name;
sceneCreationList.push_back( temp );
kernel->getEventQueue()->addEvent( CREATESCENE_EVENT );
}
Code:
void EventQueue::addEvent( EVENT eventToAdd )
{
events.push( eventToAdd );
}
als ik nu bovenaan ieder stukje code een breakpoint zet dan wordt alleen de eerste geactiveerd dus SceneManagerFacade::createScene en alle anderen ziet hij niet. de volgende stap met de debugger staat wel de CREATESCENE_EVENT in de events list.
iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik dit op moet lossen?
edit:
even een toevoeging. de stSceneCreation die ik later uit de sceneCreationList haal is niet geinitialiseerd, er zitten dus random waardes in
Laatst bewerkt: