drop down button

Status
Niet open voor verdere reacties.

caren

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2001
Hallo,

Er is gevraagd aan mij of ik een menu met buttons kan maken, nou zo gezegd en zo gedaan. Alleen nu willen ze dat 1 button kan uitklappen en dat er dan 3 nieuwe buttons verschijnen? Geen idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen.

Ik heb nu dus een menu met hierin 5 buttons en de laatste button moet zich kunnen uitklappen naar nog 3 buttons. (Drop down button??)

Ik heb het programma Macromedia Dreamweaver 8. Ik ben echt een leek hierin en snap er echt niks van.

Hopelijk is er iemand die mij kan helpen. Ik heb beloofd dat ik het morgen al publiceer...??? Maar ik ben bang dat dit niet gaat lukken...

Ik hoop dat ik snel reactie krijg van iemand :)

Als iemand de buttons nodig heeft of wat anders hoor ik het wel.

Gr.
Caren

Ik ben ook geen kenner van scripts, maar google is mijn beste vriend. Ik weet wel dat het heel makkelijk te realiseren valt met java dus dat is al makkelijker zoeken. Maar misschien heb je wat aan de volgende linkjes..

free java

bron

En voor de volgende keer kun je beter dit programma gebruiken om mooie menu's te maken. En die zijn dan makkelijk te integreren in je website..

navstudio

Succes en niet meer zo snel wat beloven, hé ;)

Heb je geen Fireworks? dan maak je van die laaste button een "hotspot" die de onderliggende buttons activeert... [dat komt er dan als een nieuwe laag over heen te liggen.....]

Hoi Goedemorgen,

Wat een snelle reacties maar ik heb de buttons gemaakt in Fireworks. Dus ik zou de optie hotspot dus kunnen gaan gebruiken....en ik heb idd op google veel scripts gevonden maar krijg ze niet werkend in de betreffende pagina, wel in een nieuwe pagina maar dat is helaas geen optie.

Zover bedankt iig:D :thumb:

Gr.
Caren

Hoi,