Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Hallo Bluejie,Ik wil een dropdown list maken, maar ik begrijp niet helemaal hoe het moet. Ik gebruik excel 2007 dus die dingen op internet zijn moeilijk om te volgen. En als ik het met zo'n draaitabel doe dan wordt het te breed. Hoe moet ik dat nou doen?
Helaas moet ik nu weg, om 23:00 uur ben ik er weer.Ja dat is perfect, maar hoe voeg ik dan dingen toe of verwijder ik dingen? Bijvoobeeld Amerikaans engels ofzoiets
Helaas moet ik nu weg, om 23:00 uur ben ik er weer.Ja dat is perfect, maar hoe voeg ik dan dingen toe of verwijder ik dingen? Bijvoobeeld Amerikaans engels ofzoiets
=VERSCHUIVING(Blad2!$A$2;0;0;AANTALARG(Blad2!A:A)-1;1)
Hallo Bluejie,Ja dat is perfect, maar hoe voeg ik dan dingen toe of verwijder ik dingen? Bijvoobeeld Amerikaans engels ofzoiets
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.