• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Drop-down menu invoeren met behoud van bestaande data

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruud100

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2013
Berichten
13
Hallo,

Kan iemand mij vertellen hoe ik een drop-down menu kan invoeren voor bestaande gegevens (appels, peren, bananen)?
Het maken van een drop-down menu lukt, echter krijg ik dit niet voor elkaar met behoud van de bestaande gegevens.

Bedankt!
 
Je kunt kiezen voor gegevens, gegevensvalidatie, en dan lijst.
Bij lijst kun je verwijzen naar een bereik waar appels, peren en banenen staan.
Dat kan naar aparte cellen maar ook bijv. de eerste 3 van een al ingevuld bereik. Het bereik blijft uiteraard de keuze waar je uit kunt kiezen.

Gegevens die je al hebt ingevuld blijven gewoon staan. Ik zie niet waar dit fout gaat bij jou? Anders een voorbeeld als dit niet werkt?
 
Je kunt kiezen voor gegevens, gegevensvalidatie, en dan lijst.
Bij lijst kun je verwijzen naar een bereik waar appels, peren en banenen staan.
Dat kan naar aparte cellen maar ook bijv. de eerste 3 van een al ingevuld bereik. Het bereik blijft uiteraard de keuze waar je uit kunt kiezen.

Gegevens die je al hebt ingevuld blijven gewoon staan. Ik zie niet waar dit fout gaat bij jou? Anders een voorbeeld als dit niet werkt?

Ik ontdek nu net dat de waarden niet geheel hetzelfde waren, excuses. Dit probleem is opgelost, bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan