• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Drop down menu met opmaak behoud

Status
Niet open voor verdere reacties.

diggietom

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jan 2010
Berichten
4
Ik heb een drop down menu gemaakt, gebaseerd op de input van een aantal cellen. Nu zou ik graag willen dat de opmaak van die cellen ook meegenomen wordt bij een keuze uit het drop down menu.

Het gaat namelijk om prioriteitsbepaling, waarbij "Hoog", de kleur rood heeft, "Normaal" is groen en "Laag" is blauw. Is dit ook in te stellen?

Alvast bedankt.
 
Kun je hier verder mee??

Zie nu dat ik de kleuren verkeerd heb maar dat moet niet zo'n probleem zijn om aan te passen (denk ik)
 

Bijlagen

  • prioriteit.xls
    19,5 KB · Weergaven: 787
Laatst bewerkt:
Kun je hier verder mee??

Zie nu dat ik de kleuren verkeerd heb maar dat moet niet zo'n probleem zijn om aan te passen (denk ik)

Super, dank je. Nu natuurlijk de hamvraag, hoe heb je dit gedaan? Want ik kan dit nu wel gebruiken, maar wil het zelf ook kunnen natuurlijk
 
Beste diggietom ;)

In Sheet2 staat een lijst in A1:A3 en heeft de naam prioriteit, zie naamvak.
In Sheet1 is er een validatielijst gemaakt voor de cellen A1:A3 zie Data - Valideren - gegevensvalidatie.
De kleuren zijn gemaakt via Voorwaardelijke Opmaak zie Opmaak - Voorwaardelijke Opmaak.

Groetjes Danny. :thumb:
 
Beste diggietom ;)

Vergeet dan de vraag niet op opgelost te zetten, onderaan rechts.

Groetjes Danny. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan