Drop down menu

Status
Niet open voor verdere reacties.

corky

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2008
goedeavond beste mensen

ik wil graag bij mijn website een drop down menu op mijn bestaande menu maken
is dit mogelijk en zo ja hoe ?
mochten jullie plaatjes nodig heb dan wil ik die best voor jullie maken
ik hoop jullie genoeg te hebben geinformeerd en zo niet dan hoor ik dat graag

groetjes Michael

Dus je wilt een drop down IN een andere drop down gaan maken ?? Dat zal helaas niet gaan werken. Hieronder een voorbeeld hoe je dus een dropdown maakt:

Code:
<select name="dropdown">
  <option>Eerste Optie</option>
  <option>Tweede Optie</option>
  <option>Derde Optie</option>
</select>

bedankt voor de reactie maar ik bedoel ik heb nu een menu die geen drop menu is maar ik wil op die bestaande menu een drop menu aan toevoegen hoe doe ik dat

Hier staat een mooie uitleg over het maken van menu's met HTML, CSS en, een klein beetje, javascript (omdat het anders met IE niet werkt)

Dus je wilt een drop down IN een andere drop down gaan maken ?? Dat zal helaas niet gaan werken. Hieronder een voorbeeld hoe je dus een dropdown maakt:

Code:
<select name="dropdown">
  <option>Eerste Optie</option>
  <option>Tweede Optie</option>
  <option>Derde Optie</option>
</select>
Hij heeft het volgens mij gewoon over een menu, waar opties tevoorschijn komen wanneer je er met de muis overheen gaat, jij hebt het over een formulier.

Hier staat een mooie uitleg over het maken van menu's met HTML, CSS en, een klein beetje, javascript (omdat het anders met IE niet werkt)

Hij heeft het volgens mij gewoon over een menu, waar opties tevoorschijn komen wanneer je er met de muis overheen gaat, jij hebt het over een formulier.

Klopt, negeer mijn bericht inderdaad maar, ik snap hem nu.

Probeer ook eens te googlen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan