dropbox submap (readonly) voor gasten

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Berichten
2.085
Ik ben lid van een groep en ik kan meer mensen uitnodigen. Maar nu wil ik mensen uitnodigen die (bij voorkeur readonly) toegang hebben tot een submap.
Op deze pagina vond ik wel een handleiding, maar die geeft vooralsnog een foutmelding.
De namen van de map en de submap bevatten weliswaar een spatie, maar die ondervang ik door "%20" in de link op te nemen.

Wanneer ik in de Verkenner kijk in de Dropbox-map zie ik de door mij aangemaakte link-map, maar als ik daarop klik, krijg ik een foutmelding:
"C:\Users\Guido\Dropbox\notities verwijst naar een netwerklocatie die niet toegankelijk is....".

Wat kan de oorzaak zijn?
 
Laatst bewerkt:
De oplossing bleek even simpel als eenvoudig te zijn: het staat als een reactie onder het genoemde artikel. Probleem is daarmee opgelost.
Voor mijn wens om de map readonly te maken, heb je (volgens mij) meer rechten nodig op Dropbox. Die rechten zijn alleen te krijgen als je je abonnement upgradet.
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik herinner mij dat ze laatst de voorwaarden hebben gewijzigd. :eek:
Voorheen kon je dat namelijk wel regelen, een alternatief is Copy of Google Drive (voor de laatste heb je wel een Google account nodig).
In dropbox kun je de link delen met mensen die je zeker kunt vertrouwen dat ze er geen misbruik van maken. :eek:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan