Ik ben sinds vandaag begonnen aan een soort dropdown menu.
Nouja, eigenlijk meer een Colapsible pannel met onMouseOver
Het is 1 div, en als je met je muis eroverheen gaat wordt diezelfde div ongeveer 130 pixels langer(height groter)
als je er met je muis uitgaat klapt hij weer dicht. Logish, maar ik heb in diezelfde div dat als ik met de muis beweeg hij al dichtklapt, terwijl ik er met mijn muis in blijf.
Komt dat misschien doordat er ook andere divs in de main div zitten?
Hoe komt het dat mijn menu dichtklapt terwijl ik nog steeds met mijn muis in de div zit, en er niet uit ben geweest?
link
Ik heb voor de duidelijkheid de maindiv groen gemaakt en de subdivs(die in de maindiv zitten) zwart.
p.s het zou misschien ook aan de ul en li's kunnen liggen?
Het lijkt trouwens aan de links te liggen..
Alvast bedankt,
Martin
Nouja, eigenlijk meer een Colapsible pannel met onMouseOver
Het is 1 div, en als je met je muis eroverheen gaat wordt diezelfde div ongeveer 130 pixels langer(height groter)
als je er met je muis uitgaat klapt hij weer dicht. Logish, maar ik heb in diezelfde div dat als ik met de muis beweeg hij al dichtklapt, terwijl ik er met mijn muis in blijf.
Komt dat misschien doordat er ook andere divs in de main div zitten?
Hoe komt het dat mijn menu dichtklapt terwijl ik nog steeds met mijn muis in de div zit, en er niet uit ben geweest?
link
Ik heb voor de duidelijkheid de maindiv groen gemaakt en de subdivs(die in de maindiv zitten) zwart.
p.s het zou misschien ook aan de ul en li's kunnen liggen?
Het lijkt trouwens aan de links te liggen..
Alvast bedankt,
Martin
Laatst bewerkt: