• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Dropdown menu met doorzoekbare waarden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Testje123

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2018
Berichten
5
Beste Expert,

IK wil graag een dropdown menu toepassen in Excel waarbij in tab1 de hoofdtabel staat waar het dropdown-menu gekozen moet kunnen worden en in tab 2 de inhoud van het dropdown menu staat. Belangrijk hierin is dat de inhoud welke geselecteerd wordt in het dropdown-menu, doorzoekbaar is voor fomules.

Ik heb de volgende manieren geprobeerd:
1. Optie : 'Gegevensvalidatie : dropdown wordt zichtbaar...alleen na opslaan en opnieuw openen van het bestand is deze weg (dus elke keer opnieuw instellen)
2. Via Ontwikkelaars - invoegen - keuzelijst | Nu verschijnt er een verplaatsbaar (niet gekoppeld aan een cel) dropdown-menu en is niet doorzoekbaar.

Wie kan mij helpen om een dropdownmenu te maken welke gekoppeld is aan een cel, bij aanklikken cen opent en doorzoekbaar is voor formules?

Jullie reacties zie ik graag tegemoet.

Alvast bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan