• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

dropdown menu zoeken

• Onderwerp starter Onderwerp starter rcmb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rcmb

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2016
Ik heb met gegevensvalidatie een lijst aangemaakt met dropdown, deze lijst is nogal lang. Om sneller naar de juiste keuze in de dropdown te gaan, zou ik graag willen dat als ik in de dropdown een letter intyp bijvoorbeeld P dat hij naar de entrys P gaat. zodat ik niet helemaal naar P dien te scrollen

Laatst bewerkt:
Daar is al veel over geschreven.

Typ in het zoekvenster iets van:
Letter typen in dropdown.
Eerste letter typen in validatie.

Hartelijk dank heren. Ik heb inderdaad met die zoektermen verder gezocht en kom toch iedere keer bij ongeveer dezelfde optie uit. Om het nog eens te verduidelijken dit voorbeeld: "Als ik op outlook in mijn inbox een selectie op naam doe, staan alle emails op naam geselecteerd van a tot z of vv. Als ik vervolgens klik op een letter, gaat de selectie direct naar de naam die met die letter begint. Ik dacht dat het bij de dropdown ook zo zou kunnen. Wellicht blijkbaar niet, toch...

Niet exact zoals je het voor ogen hebt, maar toch redelijk in de buurt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan