Dropdown menu

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guide

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2001
Ik heb al eerder de vraag gesteld maar heb niet het antwoord gekregen die leidde tot de oplossing daarom nogmaals mijn probleem.

Mijn website ontwerp blijft steken op "hoe ik een uitschuifbaar menu in mijn site moet plaatsen"

Mijn website is ontworpen met cellen en kolommen maar telkens als ik een javacode in een of ander kolom of cel wil plaatsen dan krijg ik nooit het verwachtte resultaat.
Zijn er mensen die al eerder op dit probleem stuitten en een oplossing vonden?

Wat is dan precies het probleem?
Lukt het menu niet?
Heb je problemen met de lay-out?

"nooit het verwachtte resultaat" is ngal een "breed" begrip nl... :rolleyes:

t.

Geplaatst door teacher
Wat is dan precies het probleem?
Lukt het menu niet?
Heb je problemen met de lay-out?

"nooit het verwachtte resultaat" is ngal een "breed" begrip nl... :rolleyes:

t.

Sorry, al die scriptlinks heb ik allemaal al bezocht en zelfs heel goeie gevonden.
Bovenaan de page heb ik een banner geplaatst en daaronder over de hele breedte van de banner
wil ik een menu bouwen met verschillende links waarvan er enkele moeten worden uitgerold...
alleen lukt het me niet om het menu op die plaats te zetten die ik wil.

Dat is mijn grote probleem!

dus je weet niet hoe je elementen moet positioneren op een pagina?

Css is je vriend.... (top: 20px; left:40px; bijv)

t.

Geplaatst door teacher
dus je weet niet hoe je elementen moet positioneren op een pagina?

Css is je vriend.... (top: 20px; left:40px; bijv)

t.

Ik heb jou tip nog niet uitgeprobeerd en wat ik zeker doen maar het valt me telkens op dat er nooit opmerkingen worden gemaakt of dit al dan niet in een tabel of cel kan functioneren.
Ik weet niet of jij daar ervaring mee heeft maar mag of kan dit ook toegepast worden in cellen, of layers?

met xhtml en css moet je even op een andere manier gaan denken; alle opmaak doe je met css, de structuur doe je met html.

Wil je dus iets positioneren met een tabel en dan alsnog css gebruiken doe je het niet helemaal juist.
Het zal werken, alleen CSS heeft "voorrang" op de tabel tag, dus kan je net zo goed geen tabel gebruiken.

Zodra je iets in een span of div container zet, maak je eigenlijk al een layer. En daar heb je je antwoord denk ik.

t.

als je op elke willekeurige plaats een dropdown menu wilt maken, kan ik je macromedia's fireworks aanbevelen. Je kan op hun website (http://www.macromedia.com) een trialversie (met tijdsverloop) downloaden. Daar kan je uitstekende menus mee creeëren.

Your welcome........het is inderdaad een best handige site....je bouwt niet zo ffies een javascriptje in elkaar;)

greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan