• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

dropdownlist vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

mark-vd

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2007
Hallo allemaal,

In mijn excel bestand gebruik ik een dropdownlist voor de status van een klant. Aan de hand van het soort klant wordt het volgende bezoek datum gepland ( C_klant = interval van 120 dagen en B_klant = 60 dagen).

In de kolom C wordt nu het aantal dagen weergegeven, hoe kan ik hier het type klant weergegeven. ( IPV 60 dagen dient er bijv C_klant komen te staan)

Groet Mark

Bijlagen

heey bedankt voor de snelle reactie

Dit is eigenlijk precies wat ik niet wil HAHA. Wanneer de waarde in soort klant (kolom B) alleen een tekst is dan kan de volgende bezoek datum (kolom I) niet worden berekend.

is het mogelijk om in de Cel in kolom B een tekst te krijgen met daaronder een getal zodat deze bij de datum kan worden opgeteld, of vraag ik nu iets onmogelijks. Graag hoor ik van je ( of iemand anders)

groet

Mark

Laatst bewerkt:
He Bas ( en de anderen)

bedankt voor de oplossing ga maar eens oefenen met de ALS functie.

groet

Mark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan