drtwstbeast

Status
Niet open voor verdere reacties.

renela

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2002
Berichten
124
Hoe verwijder ik deze balk en is deze afkomstig van msn plus ??
 
het vermoeden bestaat dat die via plus is binnen gekomen door het beruchte vinkje te laten staan maar plus verwijderen mag niet baten !!?? en de balk heet zo krijg ik door praat nu via een kennis !??
 
Hoe ziet de balk eruit? Kun je er een afbeelding van maken? Ik heb ff gezocht op die naam maar er is op inet niets over bekend en op msn plus taskbar vind ie ook niets verdachts over nalatige balken van plus...
 
Denk dat het hier gaat om een oude versie van Plus, een gevalletje LOP.com dus als ik het niet mis heb.

Download even HiJackThis hier, laat het programma je computer scannen en plaats even de log ervan hier
http://www.tomcoyote.org/hjt/
 
Kun je ook niet gewoon kijken bij Beeld --> Werkbalken of hij daar niet toevallig staat en dan uitvinken?
 
Geplaatst door pcfixer
Kun je ook niet gewoon kijken bij Beeld --> Werkbalken of hij daar niet toevallig staat en dan uitvinken?

Tis waarschijnlijk spyware, moet er dus af.
 
Als je hem gewoon uitvinkt is er ook niets aan de hand, verwijderen is idd beter maar doe het dan met adaware daar kun je tenminste nog backups maken mocht het fout gaan.
 
Geplaatst door pcfixer
Als je hem gewoon uitvinkt is er ook niets aan de hand, verwijderen is idd beter maar doe het dan met adaware daar kun je tenminste nog backups maken mocht het fout gaan.

Die verwijderd waarschijnlijk geen LOP
 
S&D / Adaware inmiddels wel, moet natuurlijk ook wel na tijdje anders heb je er ook geen moer aan..
 
Bedankt alle tis reeds opgelost met behulp van HP helpdesk !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan