Drupal - Nieuwsbrief versturen naar alle leden

Status
Niet open voor verdere reacties.

SeaBoy

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2012
Hallo,

Nog één vraagje over Drupal waar ik mee zit.
Ik heb een nieuwsbrief systeem bij Terradon en dat gebruik ik al verschillende jaren.

Nu ik ben overgeschakeld naar Drupal kan men zich op de website registreren om te reageren en nog veel meer.
Het zou handig zijn dat ik een module kan installeren waarmee ik een nieuwsbrief via e-mail kan sturen naar alle leden die een account hebben op mijn website.

Ik heb al gezocht en geprobeerd, mar ik lijk geen goede te vinden.

Wil iemand mij ff hiermee helpen a.u.b.? Thanks!

@Naarling,

Ik heb die module gedownload, uitgepakt en geinstalleerd.
Maar: Als ik dan klikt op Inhoud toevoegen en dan Simple News Nieuwsbrief of zoiets en ik klik op opslagen, dan plaatst hem deze als artikel op de website, maar versturen lijkt hem niet te doen.

Ook zegt hem bij de modules zelf dat de Rules ontbreken, maar daar snap ik de ballen van.

Als hij zegt dat hij de Rules module nodig heeft dan zal hij zonder niet werken. De Rules kun je waarschijnlijk gebruiken om te bepalen wanneer en aan wie er e-mails verstuurd moeten worden.

Wat is/zijn Rules en hoe installeer en/of activeer ik het dan?

Ik heb het geïnstalleerd en een e-mail proberen te verzenden, maar helaas doet ie het niet. :s

Kun je met Drupal wel op andere manieren mails versturen? (via een contactformulier bijvoorbeeld)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan