DSI hoe stoppen met spel? R4i gold kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

MasantaNomi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 dec 2009
Hoi,

Ik heb sinds kort een DSi met een R4i gold kaart. Spellen spelen gaat goed maar hoe stop je nu met een spel als je geen zin meer hebt?

Als ik de power knop kort indruk kom ik weer in het DSi menu maar zodra ik terug naar de kaart ga krijg ik een foutmelding.
Als ik de power knop langer indruk gaat de DS uit en zodra hij weer aan is en ik ga terug naar de kaart krijg ik ook een foutmelding.

Als ik mijn bestanden en spellen dan opnieuw op de kaart zet doet hij het weer maar dat is natuurlijk geen doen na ieder spel ...

Weet iemand het wel kan?

Groetjes,
Mirjam

Ik had dit volgensmij ook met me acekard, je moet de B toets ingedrukt houden als hij opstart

in de game moet je de knoppen: A B X Y *omhoog* *omlaag* *links* *rechts* R L in gedrukt houden. als het niet meteen werkt, even met je hand goed aan drukken, en er even drukkend over heen vrijven. dan moet het lukken. :thumb:

@Inra

Ja, dat is wel goeie optie, maar wil ook graag nog mijn vooruitgang opslaan! Hoe doe ik dat dan??:confused:

in de game moet je de knoppen: A B X Y *omhoog* *omlaag* *links* *rechts* R L in gedrukt houden. als het niet meteen werkt, even met je hand goed aan drukken, en er even drukkend over heen vrijven. dan moet het lukken. :thumb:

D-Pad hoeft niet eens, als de "r" bovenin het touch-screen (reset) maar groen is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan