DSi of DSi XL?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mpsanta

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2007
Hallo,

Ik heb net mijn DS Lite verkocht (met games erbij) voor €170.

Nu ben ik van plan een DSi te kopen, maar welke?

Ik ben namelijk fan van het kleur zwart,
maar ik zou toch zo graag die XL hebben.

Ik kan de DSi XL aan dezelfde prijs krijgen als de DSi maar de XL heeft zo'n verschrikkelijke kleuren.

Zijn die kleuren echt lastig/opvallend, komen er nog andere kleuren voor XL, kan je de kleur aanpassen door verf ofzo :rolleyes: of is die XL gewoon écht slecht?

Hopelijk een goede raad,
alvast bedankt, Rakoen M.

Ik heb wel eens een soort van stickers gezien voor de normale DS. Misschien zijn deze er ook voor de DSi XL..

Lucas

Alleen bordeaux rood en zwart/donker antraciet,ik ben heel blij dat ik de XL gekozen heb en niet de DSI,het speelt fijner.
Alhoewel het beeldscherm van de DSI wat scherper is dan de XL.
Ja ik zag ook ergens op sites dat je er stickers voor kon kopen,maar ik ben wel blij met de bordeauxrode

Das mooi ;)

Zet je de vraag nog even op opgelost :)

Lucas

Sorry hoor maar rooie60 ben ik niet :P

Heeft de DSi XL duidelijk slechtere kwaliteit van scherm?
Heeft dat donker bruin veel verschil van zwart?
Zou het lastig zijn om op kleuren te moeten kijken die je niet mooi vind, of let je daar helemaal niet op?
Ik had ook gehoord dat ze bij de E3 (16 Juni 2010) nieuwe kleuren gaan aankondigen die nu al in Japan uit zijn ofzo?

Al bedankt voor de antwoorden tot nu toe, :thumb:

Rakoen M.

Zou het lastig zijn om op kleuren te moeten kijken die je niet mooi vind, of let je daar helemaal niet op?
Ik had ook gehoord dat ze bij de E3 (16 Juni 2010) nieuwe kleuren gaan aankondigen die nu al in Japan uit zijn ofzo?

Rakoen M.

Haha oeps :o

Rakoen M.

Ga ff naar media markt of BCC daar kan je ze zien en erop spelen.

Nee alstublieft, t'is dringend, kheb het heel druk nu, en kmoet tegen donderdag een DSi of DSi XL bestelt hebben.
Ik zou nog eens een serieus antwoord moeten hebben op de volgende vragen:

écht veel dank voor al jullie moeite :)

Er zij nu al n paar dagen voorbij sinds de vraag stelde,had je niet ff de tijd naar een winkel te gaan dan?????
Ik had je al verteld dat het scherm van de dsi xl iets minder scherp was.

Kben uiteindelijk toch maar naar de winkel gegaan (GameMania),
en daar kreeg ik te horen dat ze alleen de DSi mochten tonen omdat Nintendo dat verplicht ofzo? (zever?)
Maar kheb dan toch de DSi XL DonkerBruin gekocht, en ik moet zeggen, ben heel erg blij mee.

-Betere batterij
-Vanbinnen lijk hij beetje op zwart
-Zalige schermen (helaas iets minder scherp, maar daar let je niet zo op)

Kben er erg tevreden mee, een echte aanrader, hopelijk maken ze 3DS ook met zo'n grote schermen :)

Bedankt voor de hulp,
opgelost,
Rakoen M.

Gezever van gamemania,hier zag ik de xl vorige week al staan om te proberen. (in gamemania)
Veel fun met je XL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan