Dsi xl

• Onderwerp starter Onderwerp starter wupie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wupie

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2009
Goede avond iedereen,

Vandaag heeft de dochter een nieuwe DSI XL aangeschaft,Wij bezitten een M3 real en een R4i sdhc1.4 kaart,voor zover ik uitgezocht heb gaat alleen de R4 werken ,als ik hier echter de nieuwste firmware op zet (1.35b) geeft hij wel aan dat er een kaart inzit(met een spelletje dat niet op de kaart staat als titel) ,maar zodra je start drukt krijg je een fout melding dat er een error is geweest en dat je de ds moet afzetten.
Iemand een idee wat hier de oplossing voor is,want ik krijg hem niet aan de praat en ben er al een halve dag zoet mee.:evil:

Alvast bedankt
Ed

Heb je de firmware van de DS of de R4 kaart vervangen? Als het de R4 is, questie van oudere firmware proberen.

Het betreffende spel staat gewoonweg niet op de kaart.
Je krijgt het DSI menu waar hij laat zien dat er een kaart in slot 1zit en geeft deze de naam van een spel,maar als je deze dan selecteert open je eigenlijk de R4 kaart ,maar dan krijg je de error melding.

De firmware van de R4 is vevangen,naar de meest recente

Je kan proberen oudere firmware op de R4 kaart te zetten. Dat zou best een oplossing kunnen zijn.

Bedankt maar kwam nogal veel info tegen dat de R4i V1.4 niet meer zou werken op de laatste nieuwe dsi.Heb dan maar een andere besteld.
Bedankt iedereen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan