DSL-N13 asus router geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

vlaeken

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2007
Ik ben nu al enkele dagen bezig met deze router, maar het probleem blijft altijd het zelfde;
op deze router krijg ik wel een ipadres van het internet binnen maar in mijn netwerk zie ik altijd enkel locale toegang, dus op het internet surfen blijf onmogelijk ik heb de router al tot vervelens toe opnieuw geinstalleerd somtijds met resultaat, dat ik wel op het internet kan maar een uur later terug lokaal , ik heb de laatste firmware er instaan mijn besturings systeem is vista maar dit doet er niet toe aangezien ik op een andere laptop met Xp juist het zelfde probleem heb ,op de router branden de lichtjes van adsl,en ip wel
soms kan het zijn wanneer ik de router van de stroom haal en na 10 sec terug opstart ik wel op het internet kan,maar niet altijd,mijn internet is goed want wanneer ik probeer via een rechtstreekse kabel lukt het altijd,de verbinden met de local aangesloten toestellen lukt ieder keer,dus deze werken wel,mijn inziens is deze router niet goed of heeft hij nog software problemen,
kan iemand mij helpen welke instellingen ik nog zou kunnen veranderen
bedank voor jullie reactie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan