1. DSO exploit : Deze register(spyware???) zit op mijn laptop. Van welke site kan dit ongevraagde ding komen ? Ad Aware ziet het blijkbaar niet . Spybot ziet het wel , maar telkens het via spybot verwijderd wordt staat het onmiddellijk bij een volgende scan terug.(zonder dat ik eerst weer op internet ga).Dus er zit op mijn pc een bestand dat DSO exploit telkens weer aanmaakt. Maar welk bestand kan dat zijn en hoe krijg ik dat weg
2.Een volledige map met naam LiveUpdate ( van Openwares.org) staat ook zo ineens op mijn harde schijf. Het vraagt dan ook nog toegang tot het internet.
Blijkbaar ziet ook ZoneAlarm die dingen niet binnenglippen.
Ook norton antivirus , mijn firewall van windows en Ad aware worden blijkbaar verschalkt !!
Heeft iemand ervaring met deze 2 indringers
PS , ik download altijd alle windows updates , norton updates , ad aware , spybot , zoneAlarm enz. updates , dus mijn beveiliging is niet verouderd.
2.Een volledige map met naam LiveUpdate ( van Openwares.org) staat ook zo ineens op mijn harde schijf. Het vraagt dan ook nog toegang tot het internet.
Blijkbaar ziet ook ZoneAlarm die dingen niet binnenglippen.
Ook norton antivirus , mijn firewall van windows en Ad aware worden blijkbaar verschalkt !!
Heeft iemand ervaring met deze 2 indringers
PS , ik download altijd alle windows updates , norton updates , ad aware , spybot , zoneAlarm enz. updates , dus mijn beveiliging is niet verouderd.