DSpace

Status
Niet open voor verdere reacties.

LVTools

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2006
Naam : Dspace
Versie : v1.3
Platform : Windows
Gemaakt in : Visual Basic 2005 Express Edition
Licentie : Freeware
Omschrijving : Deze tool checked de vrije schijfruimte op al uw locale (en netwerk) drives. Door te dubbelklikken op MB achter de drive kunt u limiet opgeven. Ook kunt u drives uitvinken welke u niet wilt checken.
Screenshot :
DSpace.jpg

Download : http://members.home.nl/l-vandervegt/DSpace.html

Leuk gedaan maar voor mij niet echt nuttig. Ik heb geen extra tooltje nodig om het te kunnen zien. windowsvlag + e en ik zie in de verkenner ook de vrije ruimte in GB ipv MB

Hij geeft ook nog een alarmmelding wanneer schijfruimte onder ingestelde limiet (standaard 500 MB) komt. Dat doet de verkenner dan weer niet .....

Dat is waar en is dan ook het enige voordeel zoals ik zie :)

Begrijp ik ... maar voor mij heeft het nog wel een ander voordeel gehad: ik heb er een hoop van geleerd. Ben namelijk nog niet zo lang met VB 2005 Express bezig. (dat even offtopic)

Ziet er leuk uit :)

Misschien een leuke update: ikzelf hou niet zo van die lange (hoge) vensters, brede vensters heb ik liever..
Kan je het zo maken dat ie automatisch het aantal telt, en aan de hand daarvan het venster indeelt? Dus niet standaard 26, maar als iemand alleen een A, C en D heeft, dat je dus alleen die 3 op het scherm krijgt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan