DTM 2 race driver probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoogeboom

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 nov 2006
Ik heb een probleem met dtm race driver 2 . Ik heb net een nieuwe laptop gekocht.
Toen heb ik DTM 2 geinstalleerd ,allemaal prima maar als ik uhm wil opstarten komt er een blauw scherm te voorschijn met veel witte letters met erbij SYSTEEMFOUT en nog iets met geheugen.
Er staat achter op de doos dat het spel niet met de laptop de spelen is maar ik ken verschijdende mensen die dat wel doen.

Specs

Compaq pressario V6066
AMD Turion 64 Bit dual core processor.
1.6 Ghz 1024 MB DDR2 geheugen
NVDIA 6150 Go met volgens mij 256 MB zegt het programma.
denk dat het bovenstaande vooral van belang is.

Wat kan dit zijn? drivers video kaart , of iets anders?
Kan geen virus of zoiets wezen want XP is helemaal opnieuw geinstalleerd en de schijf is leeg gehaald.

Kan iemand mij helpen?\

Groet J.Hoogeboom

Wat is de gehele foutmelding? Wat staat er over het geheugen? Staat er een stop code bij?

daar heb ik nog nooit van gehoord dat er achterop een doosje staat valt niet te spelen op een laptop. als er nou stond valt niet te spelen met spullen van Trust snapte ik het wel maar...:D

nee dit lijkt op een typsische geheugen fout. heb je wel eens geheugen vervangen of er aan gezeten? draai memet89 eens.

en de drivers updaten is zo ie zo niet verkeerd kan nooit kwaad.

Bedank voor jullie snelle reactie`s maar ik kan niet zien wat er allemaal staat maar ik kon nog net systeem fout en geheugen achterhalen maar hij start daarna opnieuw op en dan zegt tie in XP hersteld van ernstige fout.

J.Hoogeboom

Ik heb vandaag ff naar die foutmelding gekeken met de volgende resultaten:

Stop: 0x00000D1 (0x000000714 , 0x0000000FF , 0c000000001 , 0xf7b05a56

Bovenin stond nog iets met driver .....
heb inmiddels video kaart drivers geinstalleerd maar zonder enkel resultaat.

als je de foutmelding heb moet je op pause break drukken heb j meer tijd om hem op te schrijven. (meeste blauwe scherme flitsen zo weer weg)

Tenzij je dit hebt uitgeschakeld en dat het scherm blijft staan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan