DTS problemen Z5500 logitech

Status
Niet open voor verdere reacties.

spreadthehate

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2008
goeden avond allen

ik heb dus een z5500 speaker systeempje,en de x-fi fatality edition geluidkaart met dts ondersteuning,het werkt allemaal perfect behalve de dts,als ik een film opzet en kies dus de dts werkt het niet staat er in mijn display effect pro logicII oftewel de gewone 5.1
sluit ik hem aan op mijn playstation 3 werkt de dts wel en staat er op mijn console van de speakerset effect DTS DIGITAL,heb al met de instellingen liggen rommelen op de pc maar hij blijft maar op de normale 5.1,zowel met media player of powerdvd die ook dts ondersteund,iemand ervaring met deze problemen

mvg michael

nou het probleem is opgelost,ben toch nog eventjes er mee aan de slag gegaan
en het was dus toch gewoon een instelling die ik moest veranderen,

in mijn configuratie voor geluid heb ik dus 3 opties voor mijn geluid
hij ziet namelijk 3 audio kaarten en ik heb me heel de tijd met de verkeerde bezig gehouden,ik heb de keuze headset heb de hs1200 van creative en die headset gedraagt zich als een geluidkaart,moet ook altijd switchen tussen headset of speakers,en ik heb de keuze luidsprekers en de keuze spdif dat is dus mijn in gebouwde console voor de audio kaart die dus voor de dts zorgt,heb daar dus met wat instellingen liggen rommelen en hoppakee ik zie ineens in mijn schermpje DTS DIGITAL,wist niet dat die z5500 zo tekeer kon gaan :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan