dual abonnement

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbie32

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2001
Hoi,

Wij hebben besloten om van onze prepaid telefoons af te stappen en 2 nieuwe telefoons aan te schaffen.
Nu heb ik eens ergens gehoord dat er ook abonnementen zijn waar je 2 nummers (simmetjes) krijgt en dat deze via 1 abonnement betaald kunnen worden, echter ben ik al aan het rondsnuffelen geweest, maar tot op heden niets kunnen vinden.
Wie weet welke provider dit soort abonnementen heeft, en als het kan met behoud van de oude nummers en een 2-tal nieuwe telefoons.

wie kan me meer info geven.

robbie32

hoi,

thnx voor je antwoord, echter is dit niet wat ik zoek.
Volgens mij is dit "samen bellen" een bundel om alleen naar telfort klanten (welke vastliggen) te bellen. Niet zoals ik graag wil dat we gewoon ons eigen nummer hebben (houden) en dan kunnen bellen samen vanuit 1 bundel.
Ik ben er nu achter dat vodafone ook zoiets heeft (familie) en dan krijg je een 2e simkaart met nummer voor 5 euri. echter heb ik dan nog steeds geen nieuwe foon...

robbie32 zei:
hoi,

thnx voor je antwoord, echter is dit niet wat ik zoek.
Volgens mij is dit "samen bellen" een bundel om alleen naar telfort klanten (welke vastliggen) te bellen. Niet zoals ik graag wil dat we gewoon ons eigen nummer hebben (houden) en dan kunnen bellen samen vanuit 1 bundel.
Ik ben er nu achter dat vodafone ook zoiets heeft (familie) en dan krijg je een 2e simkaart met nummer voor 5 euri. echter heb ik dan nog steeds geen nieuwe foon...

Ik dacht ( weet dus niet zeker ) dat scarlet zoiets had

robbie32 zei:

Telefoons zat te koop tweedehands.
Heb hier er zelf ook nog twee liggen (1 nieuw in doos en 1 gebruikt)

Het is alleen mogelijk duosimkaarten aan te schaffen bij kpn en vodafone. let op slechts 1 simkaart mag actief zijn.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan