Ondanks goede bedoelingen is er nog geen werkend antwoord gegeven. Hierna een aantal systeem zaken, waarbij je vanuit moet gaan voor het antwoord.
notebook + cdrom +1 harddisk + meerdere partities,
1e part: xp=NTFS (10Gig groot) en primary,
2e part: w98=FAT32 partitie (2 Gig groot), direct volgend na NTFS partitie. Volgens PartitionMagic is dit een Logical drive! Wordt herkend na het opstarten met w98 cdrom als C: disk. Zover alles ok. Sys naar C: overgezet, (2xhidden+1command.com) ok.
Oh ja, mijn notebook heeft geen! disktettedrive, wel een cd-rom. En euh, ik moet echt de huidige installatie Xp laten staan.
---------Boot.ini:-------------
[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Home Edition" /fastdetect
---------Boot.ini:-------------end
notebook + cdrom +1 harddisk + meerdere partities,
1e part: xp=NTFS (10Gig groot) en primary,
2e part: w98=FAT32 partitie (2 Gig groot), direct volgend na NTFS partitie. Volgens PartitionMagic is dit een Logical drive! Wordt herkend na het opstarten met w98 cdrom als C: disk. Zover alles ok. Sys naar C: overgezet, (2xhidden+1command.com) ok.
Oh ja, mijn notebook heeft geen! disktettedrive, wel een cd-rom. En euh, ik moet echt de huidige installatie Xp laten staan.
---------Boot.ini:-------------
[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Home Edition" /fastdetect
---------Boot.ini:-------------end